حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

قائم‌مقام شهردار تبریز: پیوند ایده‌های جدید و تجربیات گذشته، ضامن اهداف سازمانی است

شناسه : 10546 08 ژانویه 2018 - 12:53 649 بازدید

[ad_1] تبریز ما: با حضور قائم‌مقام شهردار و مدیران کل حراست و بازرسی شهرداری تبریز، مراسم معارفه شهرداران مناطق ۳، ۶ و ۹، مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز، مدیرعامل سازمان ورزش و مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز برگزار و از خدمات مدیران سابق این مجموعه‌ها قدردانی شد. به گزارش تبریز ما، […]

قائم‌مقام شهردار تبریز: پیوند ایده‌های جدید و تجربیات گذشته، ضامن اهداف سازمانی است
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: با حضور قائم‌مقام شهردار و مدیران کل حراست و بازرسی شهرداری تبریز، مراسم معارفه شهرداران مناطق ۳، ۶ و ۹، مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز، مدیرعامل سازمان ورزش و مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز برگزار و از خدمات مدیران سابق این مجموعه‌ها قدردانی شد.

به گزارش تبریز ما، رسول موسایی قائم‌مقام شهردار تبریز، در مراسم‌های معارفه مدیران جدید، با اشاره به این‌که تحولات مدیریتی، امری طبیعی در برنامه‌های سازمانی است، افزود: پاکدستی و تخصص، دو ملاک عمل در انتخاب مدیران است؛ این دو معیار، در پیوند با ایده‌های جدید و تجربیات ارزشمند گذشته، ضامن اهداف سازمانی خواهد بود.

موسایی، در مراسم معارفه شهردار منطقه ۹ تبریز، با اشاره به این‌که شهرک خاوارن با گذشت۳۰ سال از تاسیس، به مرحله ارزشمندی از زیرساخت‌های توسعه دست یافته، تاکید کرد: این شهرک با ادامه روند توسعه در آینده‌ای نزدیک، سرریز جمعیتی شهر تبریز را پوشش خواهد داد.

وی با بیان این‌که مهم‌ترین ضرورت منطقه ۹، سامان‌دهی و تکمیل برنامه‌های تملک است، خاطرنشان کرد: وضعیت امروز منطقه ۹، فرصت مناسبی است تا مدیریت جدید از تورم سازمانی منطقه پیشگیری کرده و مانع از رشد هزینه‌ها شود.

موسایی در پایان این مراسم، بهرام نسیانی را به عنوان شهردار منطقه ۹ تبریز معرفی و از خدمات شاهوردی، شهردار سابق این منطقه قدردانی کرد.

قائم‌مقام شهردار تبریز، در ادامه برنامه‌های صبح امروز، با حضور در سازمان پارک‌ها و فضای‌سبز، اولین مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز کلان‌شهر تبریز را معرفی کرد.

وی  در این مراسم، با بیان این‌که در ساختار جدید شهرداری‌های کشور، سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان زیباسازی ادغام شده و تحت عنوان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری معرفی می شوند، افزود: همواره در راستای اینکه بتوانیم در تبریز بحث احیای باغ شهر چند هزار ساله تبریز را محقق کنیم افرادی با افکار جدید به سازمان پارکها و فضای سبز آمده اند، ولی شاید این تلاش ها کافی نبوده و باید باز هم فکر و برنامه جدید به این سازمان منتقل شود.

موسایی متذکر شد: مجموعه سیاست های شهرداری و دستورالعمل های وزارت کشور این را نشان می دهد که باید کمی فراتر از مقوله فضای سبز به این بخش نگاه شود؛ این امر، در گرو آمیختگی و ایجاد سنخیت، بین آن‌ دسته از مجموعه های شهرداری است که فعالیت‌های موازی دارند.

وی با تاکید بر اینکه در مجموعه مدیریت شهری فعلی شهرداری تبریز رویکرد ما به طور قطعی مقوله فضای سبز است، گفت: سرلوحه تمام برنامه هایی که برای سال ۹۷ طراحی شده، توجه جدی به مقوله فضای سبز، سیما و منظر شهری است.

قائم‌مقام شهردار تبریز، در پایان این مراسم، علی مدبر را به عنوان مدیرعامل سازمان سیماومنظر معرفی و از خدمات حسن‌زاده مدیرعامل سابق سازمان پارک‌ها و مختاری مدیرعامل سابق سازمان زیباسازی قدردانی کرد.

موسایی، در مراسم معارفه شهردار منطقه ۶ تبریز، با اشاره به جغرافیای خاص این منطقه و نیازهای خدماتی آن، اظهار داشت: بودجه سال ۹۷ با رویکرد خدمات دهی به مناطق کم‌برخوردار تدوین می شود زیرا برخی از مناطق در شرایط خاص قرار دارند و شهروندان نیاز به خدمات مناسب دارند و گاهی حتی در سطح نیازهای ابتدایی و خدمات اولیه قرار دارد که با همتی جزئی قابل حل است.

وی افزود: خدمات رسانی در این مناطق در کنار کار اداری و وظیفه کاری در مرتبه احسان و ثواب قرار دارد زیرا شهروندان و ساکنان این منطقه در شرایط خاصی قرار دارند.

موسایی با اشاره به این‌که شهرداری یک مجموعه عمومی است نه دولتی، خاطرنشان کرد: هدف سازمانی شهرداری، خدمت رسانی و رضایتمندی مردم و  شعار مدیریت جدید شهرداری، پاکدستی، تخصص، جدیت و تعصب سازمانی است.

موسایی در این مراسم، سامان احمدزاده را به عنوان شهردار منطقه۶ تبریز معرفی و از خدمات فیروزیان، شهردار سابق این منطقه قدردانی کرد.

قائم‌مقام شهردار تبریز با حضور در منطقه ۳، شهردار جدید این منطقه را معرفی کرد.

وی در این مراسم، با بیان این‌که امروزه شهرداری‌های کشور، با چالش‌ها و محدودیت‌های اقتصادی مواجه‌اند، افزود: شهرداری تبریز علی رغم این قبیل معضلات، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مشکلات اقتصادی، تاثیری در کیفیت خدمتگزاری نداشته باشد.

موسایی با بیان این‌که تغییر در مدیریت، به معنی رفتار قهری نیست، اظهار داشت: تجارب گرانسنگ مدیران سابق، ذخیره مهمی است که با ایده‌ها و انگیزه‌های مدیران جدید، به پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر، خواهد انجامید.

قائم‌مقام شهردار تبریز بر لزوم همکاری مجموعه عوامل در مسیر اهداف سازمانی، تاکید و خاطرنشان کرد: منطقه ۳ از پرجمعیت‌ترین مناطق شهری است که در کنار مشکلات رایج، از ظرفیت‌های قابل‌توجهی نیز برخوردار است؛ این ظرفیت‌ها با روحیه مشارکت‌پذیری و همدلی تیم اجرایی، نوید روزهای درخشان در برنامه‌های آتی این مجموعه است.

وی در پایان این مراسم، مرتضی موحدنیا را به عنوان شهردار منطقه۳ تبریز معرفی و از خدمات عباس‌نژاد، شهردار سابق این منطقه قدردانی کرد.

موسایی همچنین در مراسم معارفه مدیرعامل سازمان ورزش، این سازمان را ضامن نشاط و سلامت شهر دانست و افزود: رسالت سازمان ورزش، هدایت هزینه‌های حوزه درمان، به سمت ورزش و تندرستی و پیشگیری است.

قائم مقام شهردار تبریز یادآور شد: اگرچه سازمان ورزش، سیاستگذار اصلی در حوزه ورزش جامعه نیست اما مدیریت پرتلاش این مجموعه، باعث شده نام ورزش شهرداری تبریز، با قهرمانی و کسب رتبه‌های برتر پیوند داشته باشد.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: مدیریت جدید این سازمان، توزیع مناسب امکانات ورزشی و گسترش ورزش در سطح جامعه را به عنوان محور برنامه‌های شهرداری تبریز در حوزه ورزش، پیگیری خواهد کرد.

وی در پایان این مراسم، علیرضا رحیمی را به عنوان مدیرعامل سازمان ورزش معرفی و از خدمات سهرابی، مدیرعامل سابق این سازمان قدردانی کرد.

با حضور قائم‌مقام شهردار تبریز، معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیران کل حراست و بازرسی و مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، سعید حاجی‌زاده به عنوان مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز معرفی و از خدمات 18 ساله میراعتماد عمادی قدردانی شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.