حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تی تی ها به دنبال مانور محبوبیت در یادگار امام

شناسه : 10409 04 ژانویه 2018 - 4:52 217 بازدید

تبریز ما: هواداران تراکتورسازی برابر استقلال انگیزه های زیادی برای حضور پر رنگ در ورزشگاه دارند. تراکتورسازی در بازگشت خود به لیگ برتر با استقبال پرشور هواداران نام خود را دوباره بر سر زبان ها انداخت و حمایت پرشور هواداران این تیم در ورزشگاه یادگار امام تبریز باعث شد تا قرمزهای تبریزی بارها با حمایت […]

تی تی ها به دنبال مانور محبوبیت در یادگار امام
پ
پ


تبریز ما: هواداران تراکتورسازی برابر استقلال انگیزه های زیادی برای حضور پر رنگ در ورزشگاه دارند.

تراکتورسازی در بازگشت خود به لیگ برتر با استقبال پرشور هواداران نام خود را دوباره بر سر زبان ها انداخت و حمایت پرشور هواداران این تیم در ورزشگاه یادگار امام تبریز باعث شد تا قرمزهای تبریزی بارها با حمایت هواداران خود در میان بالانشینان لیگ قرار بگیرند و البته به عنوان قطب سوم و سومین تیم پرطرفدار فوتبال ایران خود را مطرح کنند.

در فصل جدید اما با توجه به مشکلات قرمزهای تبریزی و نتایج این تیم، استقبال از بازی های تراکتورسازی کمتر شد و پرتماشاگرترین بازی این تیم به هفته دوم و دیدار با پرسپولیس باز می گردد که بیش از 45 هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند.

با توجه به جذب چند ستاره در نیم فصل و اهمیت دیدار با استقلال تی تی ها روز جمعه این فرصت را دارند تا باز هم با حضور در ورزشگاه یادگار امام تبریز مانوری برای حمایت و محبوبیت تیم خود برگزار کنند و البته رکورد هفته دوم خود در لیگ هفدهم را بهبود بخشند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.