حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فرش صلح و دوستی جام جهانی پس از 20 سال در تبریز رونمایی شد

شناسه : 13307 19 می 2018 - 12:33 427 بازدید

تبریز ما: مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز گفت: فرش صلح و دوستی جام جهانی پس از 20 سال در تبریز به همت شهرداری این کلانشهر رونمایی شد. به گزارش تبریز ما، سعید حاجی زاده عصر امروز در آیین رونمایی از فرش های نفیس جام جهانی 2018 روسیه در شهرداری تبریز با بیان این […]

فرش صلح و دوستی جام جهانی پس از 20 سال در تبریز رونمایی شد
پ
پ


تبریز ما: مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز گفت: فرش صلح و دوستی جام جهانی پس از 20 سال در تبریز به همت شهرداری این کلانشهر رونمایی شد.

به گزارش تبریز ما، سعید حاجی زاده عصر امروز در آیین رونمایی از فرش های نفیس جام جهانی 2018 روسیه در شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: فرش های ادوار مختلف جام جهانی از سال 1998 فرانسه تا کنون توسط هنرمندان تبریزی طراحی و بافته شده که متأسفانه این مراسم، نخستین مراسم رونمایی از این فرش های نفیس در این کلانشهر است.

وی افزود: فرش های مختلفی توسط این هنرمندان، در جام های جهانی 1998 فرانسه، 2002 کره و ژاپن، 2006 آلمان، 2010 آفریقا، 2014 بزریل بافته شده که نخستین فرش این هنرمندان در موزه شخصی زین الدین زیدان جای گرفته که امسال نیز این تابلوفرش ها به کاپیتان های تیم های فوتبال پرتغال، اسپانیا و مراکش و همچنین موزه فیفا، موزه روسیه و آستان قدس رضوی تحویل داده می شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز همچنین در ادامه اظهار کرد: واقعاً باید قدر تمامی هنرمندان کشور را دانست چرا که اگر قرار است که کشور ما توسعه پیدا کند و حرفی برای گفتن در دنیا داشته باشد، باید به هنر و هنرمند احترام بگذارد.

به گزارش تبریز ما، آیین رونمایی از فرش های نفیس جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه و همچنین تمبر فرش صلح و دوستی برای نخستین بار در تبریز توسط شهرداری این کلانشهر برگزار شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.