حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

اگر سپاه نبود، تا کنون کشور را ۱۰۰ بار تکه تکه کرده بودند

شناسه : 7474 15 اکتبر 2017 - 6:54 253 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نایب رئیس مجلس با اشاره به اینکه اگر سپاه نبود، تا کنون کشور را ۱۰۰ بار تکه تکه کرده بودند، تاکید کرد: وحدت از نماز شب و روزی که می خوانیم در درگاه خداوند ارزشمند تر است، باید با هم باشیم و برای هم پرونده درست نکنیم، اختلاف ها را کنار گداریم […]

اگر سپاه نبود، تا کنون کشور را ۱۰۰ بار تکه تکه کرده بودند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: نایب رئیس مجلس با اشاره به اینکه اگر سپاه نبود، تا کنون کشور را ۱۰۰ بار تکه تکه کرده بودند، تاکید کرد: وحدت از نماز شب و روزی که می خوانیم در درگاه خداوند ارزشمند تر است، باید با هم باشیم و برای هم پرونده درست نکنیم، اختلاف ها را کنار گداریم و در مقابل دشمن یک صدا به پا خیزیم.

به گزارش تبریز ما، ” مسعود پزشکیان” در جلسه شورای اداری استانداری گفت: بحث های ترامپ بر این دلالت دارد که کشور را به انسجام و وحدت بیشتر سوق می دهد چرا که آن ها ایران را گسسته و یکی نمی خواهند و در این راستا لازم است تا ما محکم و قوی مقابل دشمن بایستیم و خلاف سخنان رئیس جمهور آمریکا را بر همه ثابت کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است تا برای تبریز 2018 کاری برازنده انجام دهیم و آن را شایسته پایتخت گردشگری کنیم؛ این در حالی است که دولت باید با تمام وجود به استقبال تبریز 2018 برود.

پزشکیان با بیان اینکه باید به علم و کارشناسی احترام بگداریم تصریح کرد: لازم است تا برای تبریز 2018 کاری برازنده انجام دهیم و آن را شایسته پایتخت گردشگری کنیم؛ این در حالی است که دولت باید با تمام وجود به استقبال تبریز 2018 برود.

وی در پایان اذعان داشت: هرچیزی که آمریکا آن را تهدید می کند، نشان از انسجام و دست های هم پیمان در یک ریسمان است، پس برای ایران بکوشیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.