حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

احداث ایستگاه آتش نشانی فلکه معلم با ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد

شناسه : 8325 08 نوامبر 2017 - 3:03 238 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه جهار از پیشرفت ۷۰ درصدی ایستگاه آتش نشانی فلکه معلم خبر داد و گفت : این ایستگاه آتش نشانی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع احداث می شود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با اشاره به اینکه عملیات احداث ایستگاه آتش […]

احداث ایستگاه آتش نشانی فلکه معلم با ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار منطقه جهار از پیشرفت ۷۰ درصدی ایستگاه آتش نشانی فلکه معلم خبر داد و گفت : این ایستگاه آتش نشانی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع احداث می شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با اشاره به اینکه عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی فلکه معلم در حال اجرا است، اظهار کرد: توزیع و مکان‌ یابی ایستگاه‌ های آتش نشانی و ارتقای سطح ایمنی در راستای مقابله با هرگونه حوادث از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است.
وی افزود: با هدف ارتقاء سطح ایمنی منطقه، این شهرداری  پس از مکان یابی و آماده سازی زمین عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی در مسیر بلوار شهیدان ذاکر را آغاز نمود.
شهردار منطقه ۴ بیان کرد: عملیات احداث این ایستگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع آغاز شد.

شهردار منطقه ۴ تبریز خاطرنشان کرد:  این ساختمان با زیر بنای ۸۰۰ مترمربع به صورت بتن آرمه و در ۳ طبقه در حال احداث است که به منظور افزایش ضریب ایمنی شهروندان ساخت این ایستگاه کاملا” ضروری به نظر می رسید.

امجدی اضافه کرد: این ساختمان با زیر بنای ۸۰۰ مترمربع به صورت بتن آرمه و در ۳ طبقه در حال احداث است که به منظور افزایش ضریب ایمنی شهروندان ساخت این ایستگاه کاملا” ضروری به نظر می رسید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.