حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

ورود سیستم جدید بارشی به آذربایجان شرقی از سه شنبه شب

شناسه : 8276 07 نوامبر 2017 - 4:09 191 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از ورود سیستم جدید بارشی به آذربایجان شرقی از سه شنبه شب خبر داد. به گزارش تبریز ما، محمد اشجعی از تداوم بارش های پاییزی در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: از امشب و روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می شود. وی از […]

ورود سیستم جدید بارشی به آذربایجان شرقی از سه شنبه شب
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از ورود سیستم جدید بارشی به آذربایجان شرقی از سه شنبه شب خبر داد.

به گزارش تبریز ما، محمد اشجعی از تداوم بارش های پاییزی در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: از امشب و روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می شود.

وی از کاهش ۳ الی ۷ درجه ای دما نیز طی این روزها در استان خبر داد و گفت: این سامانه با بارش شدتی همراه است و باید نکات هواشناسی و مراقب های لازم در این روزها انجام شود.

اشجعی با بیان اینکه سامانه بارشی موجب ابرناکی، وزش باد گاهی نسبتا شدید و بارش باران گاهی بصورت رگبار و رعد و برق خواهد بود، اظهار داشت: شدت فعالیت سامانه روز پنجشنبه بیشتر می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.