حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

زنگ مدیریت پسماند در مدرسه آیت الله طالقانی نواخته شد

شناسه : 6619 23 سپتامبر 2017 - 9:04 805 بازدید

تبریز ما: زنگ مدیریت پسماند، در مدرسه آیت الله کاشانی همزمان با روز اول مهر ، روز بازگشایی مدارس توسط معاون طرح و برنامه ریزی سازمان مدیریت پسماند نواخته شد. خانم هراتی معاون طرح و برنامه ریزی سازمان مدیریت پسماند  در جمع دانش آموزان این مدرسه ، دانش آموزان را مدیران و آینده سازان ایران […]

زنگ مدیریت پسماند در مدرسه آیت الله طالقانی نواخته شد
پ
پ

تبریز ما: زنگ مدیریت پسماند، در مدرسه آیت الله کاشانی همزمان با روز اول مهر ، روز بازگشایی مدارس توسط معاون طرح و برنامه ریزی سازمان مدیریت پسماند نواخته شد.

خانم هراتی معاون طرح و برنامه ریزی سازمان مدیریت پسماند  در جمع دانش آموزان این مدرسه ، دانش آموزان را مدیران و آینده سازان ایران اسلامی دانست و ضمن تأکید اهمیت تحصیل علم و دانش در رشد و توسعه و ضرورت جدیت دانش آموزان در فراگیری علوم روز با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس ، گفت : اینکه امروز در کمال امنیت و آسایش و اقتدار مشغول تحصیل علم هستید همه به برکت خون های ریخته شده در هشت سال دفاع مقدس می باشد ، جوانان و نوجوانانی که از همان ابتدای جنگ تحمیلی با احساس مسئولیت سنگر مدرسه را ترک کرده و با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل به دفاع از کیان میهن اسلامی پرداختند و با خون پاک خود شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کردند ، ضامن بقای این نظام و انقلاب شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی و با اشاره به اهمیت پاکیزه نگه داشتن محیط شهری و حفظ محیط زیست ، گفت : شما دانش آموزان شهروندان کوچک و در واقع شهرداران کوچک شهرمان هستید و بیش از همه در برابر پاکیزگی شهر مسئول هستید و می بایست با رفتار منطقی خویش حقوق شهروندی را به دیگر شهروندان به ویژه خانواده و دوستان و آشنایان بیاموزید.

هراتی در خاتمه ضمن نواختن زنگ مدیریت پسماند و زنگ آغاز سال تحصیلی از درگاه خداوند موفقیت تمام دانش آموزان را در کلیه عرصه ها به ویژه عرصه علم و دانش خواستار شد.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم بسته های آموزش شهروندی در حوزه مدیریت پسماند در بین دانش آموزان این مدرسه توزیع گردید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.