حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توزیع بیش از ۲ هزار تن آسفالت در یک ماه گذشته توسط شهرداری منطقه چهار

شناسه : 7518 17 اکتبر 2017 - 4:56 248 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه چهار از توزیع بیش از ۲ هزار تن آسفالت در سطح محلات طی یک ماه گذشته خبر داد و گفت: آسفالت ریزی و لکه گیری اصولی معابر شهر با در نظر گرفتن زیرسازی های اساسی و کیفیت استاندارد با تمام امکانات و تجهیزات انجام می گیرد. به گزارش تبریز ما به […]

توزیع بیش از ۲ هزار تن آسفالت در یک ماه گذشته توسط شهرداری منطقه چهار
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه چهار از توزیع بیش از ۲ هزار تن آسفالت در سطح محلات طی یک ماه گذشته خبر داد و گفت: آسفالت ریزی و لکه گیری اصولی معابر شهر با در نظر گرفتن زیرسازی های اساسی و کیفیت استاندارد با تمام امکانات و تجهیزات انجام می گیرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با تاکید بر تداوم لکه گیری خیابان ها و معابر، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده جهت ساماندهی وضعیت آسفالت سطح حوزه و روان سازی ترافیک، شهرداری منطقه ۴ اقدامات خود را نسبت به این برنامه ها تا شرایط جوی پایدار تداوم بخشیده و عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری در نقاط مختلف از سطح حوزه ادامه دارد.
وی با بیان این که رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر می‌ تواند تاثیر خوبی در ایجاد شهری ایده آل داشته باشد، افزود: بهسازی آسفالت سطح محلات حوزه از قبیل کوی گنجعلی بیگ، وصالی، کهنمویی، شریفی، سربازی و … پس از کاترزنی و زیرسازی های لازم در یک ماه گذشته اجرا شده است.

وی هدف از بهسازی آسفالت معابر شهری را تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین، رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و نیز افزایش رضایت مندی مردم دانست و عنوان کرد: تلاش شده تا با بهبود وضعیت معابر و خیابان های نقاط مختلف منطقه، میزان رضایت مندی مردم از عملکرد شهرداری افزایش پیدا کند.

 


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.