حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اماکن تاریخی، گردشگری تبریز از نگاه اساتید نانوبیوتکنولوژی و نانو پزشکی چین

شناسه : 12935 19 آوریل 2018 - 6:33 276 بازدید

تبریز ما: جمعی از اساتید دانشگاه های چین که برای حضور در سمپوزیوم نانوبیوتکنولوژی و نانوپزشکی دانشگاه سهند به ایران آمده اند از اماکن تاریخی و گردشگری تبریز دیدن کردند. به گزارش تبریز ما، اساتید چینی در سفره چهار روزه خود که به منظور شرکت در سمپوزیوم تخصصی به ایران آمده بودند، از موزه فرش […]

اماکن تاریخی، گردشگری تبریز از نگاه اساتید نانوبیوتکنولوژی و نانو پزشکی چین
پ
پ

تبریز ما: جمعی از اساتید دانشگاه های چین که برای حضور در سمپوزیوم نانوبیوتکنولوژی و نانوپزشکی دانشگاه سهند به ایران آمده اند از اماکن تاریخی و گردشگری تبریز دیدن کردند.

به گزارش تبریز ما، اساتید چینی در سفره چهار روزه خود که به منظور شرکت در سمپوزیوم تخصصی به ایران آمده بودند، از موزه فرش عمارت شهرداری تبریز، نمایشگاه صنایع دستی دانشگاه هنر اسلامی، مسجد کبود و باراز تاریخی تبریز بازدید کردند.

در این دیدار چینی ها ضمن قدردانی از مهمان نوازی و مهربانی های مردم تبریز، تبریز را مستعد رونق اقتصادی و گردشگری عنوان کردند که دارای پتانسیل های قابل قبول و ارزشمند است که می توان به نحو احسن از آن استفاده کرد.

اساتید چینی در بازدید بازار تبریز و صنایع دستی دانشگاه هنر، مردم تبریز را انسان های کوشا و خلاق دانستندکه نشان از تمدن و هنر این منطقه از گذشته را دارد.

سبک زندگی، غذاها، نوع پوشش اهالی و مهمان نوازی مردم تبریز برای گردشگران از جمله شاخصه های بود که به گفته اساتید چینی مجذوب آن شدند.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.