حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهرداری تبریز با شرکت های بین‌المللی تفاهمنامه همکاری امضا کرد/ مترو، هوشمندسازی شهری و انبوه سازی محورهای توافق با طرف‌های خارجی

شناسه : 13863 06 جولای 2018 - 6:22 367 بازدید

تبریز ما: شهرداری تبریز ضمن توافق با شرکت های چینی و ایتالیایی برای مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های مختلف، تفاهمنامه همکاری منعقد کرد. به گزارش تبریز ما، قرار است این شرکت ها در حوزه های مترو، انبوه سازی، هوشمند سازی ساختمان های شهری و نیز احداث شهربازی های مدرن و استاندارد در تبریز […]

شهرداری تبریز با شرکت های بین‌المللی تفاهمنامه همکاری امضا کرد/ مترو، هوشمندسازی شهری و انبوه سازی محورهای توافق با طرف‌های خارجی
پ
پ


تبریز ما: شهرداری تبریز ضمن توافق با شرکت های چینی و ایتالیایی برای مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های مختلف، تفاهمنامه همکاری منعقد کرد.

به گزارش تبریز ما، قرار است این شرکت ها در حوزه های مترو، انبوه سازی، هوشمند سازی ساختمان های شهری و نیز احداث شهربازی های مدرن و استاندارد در تبریز سرمایه گذاری کنند.

بر این اساس، شرکت های ایتالیایی در زمینه هوشمندسازی شهری و نیز ساخت شهربازی های مدرن مطابق با استانداردهای جهانی در تبریز فعالیت خواهند کرد و شرکت های چینی نیز در پروژه های مترو و انبوه سازی مشارکت می کنند.

مهندس ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز در حاشیه امضای این تفاهمنامه اظهار داشت: علی رغم هجمه های خارجی برای محاصره ی اقتصادی ایران اسلامی، تلاش همکاران شهرداری و نیز حمایت های اعضای محترم شورای شهر منجر به امضای تفاهمنامه مشارکت و سرمایه گذاری شرکت های خارجی در پروژه های شهری تبریز شده است.

وی با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای سرمایه گذاری در تمامی حوزه های شهری فراهم شده است افزود: با توجه به هماهنگی و همکاری های شورای شهر و واحدهای مختلف شهرداری کلانشهر تبریز، شرکت های خارجی می توانند ضمن مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های مختلف، سودآوری مناسبی داشته باشند.

شهین باهر تاکید کرد: جذب سرمایه گذار بهترین راه درآمدهای پایدار شهری است بطوریکه تکنولوژی های نوین به همراه آورده های نقدی شرکت های خارجی بسیاری از مسائل و مشکلات مجموعه مدیریت شهری را حل و فصل خواهد کرد.

شهردار تبریز با بیان اینکه در این کلانشهر بهترین بستر برای سرمایه گذاری وجود دارد گفت: حمایت های دولت و مجلس از سرمایه گذاران و ایجاد بسترهای مناسب، شرایط را برای سرمایه گذاری ایده آل می کند.

شهین باهر ضمن اشاره به همکاری های قبلی با طرف های چینی، ایتالیایی و قرقیزستانی تصریح کرد که موانع سرمایه گذاری بیش از پیش رفع و راه برای سرمایه گذاری تسهیل شده است.

شهردار تبریز حضور سرمایه گذاران خارجی در این کلانشهر را موجب رونق اقتصاد و توسعه اشتغال دانست و گفت: بر اساس تفاهمنامه های امضا شده، شرکت های ایتالیایی و چینی در بخش تجهیزات تفریحی، شهر هوشمند، ساختمان سازی و گردشگری، سرمایه گذاری خواهند کرد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.