حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شروع عملیات خاکبرداری برای احداث بازار جدید خودرو مایان

شناسه : 8827 21 نوامبر 2017 - 6:57 272 بازدید

[ad_1] تبریز ما: جواد صدیقی در بازدید از محل جدیدالاحداث بازار خودرو در مایان گفت: این بازار در متراژ 22000 مترمربع برای برطرف کردن نیاز شهروندان و رفع مشکلات و انتقال بازار به خارج از شهر برای پیشگیری از معضلات احتمالی احداث می شود. به گزارش تبریز ما، امروز با حضور جواد صدیقی مدیرعامل سازمان […]

شروع عملیات خاکبرداری برای احداث بازار جدید خودرو مایان
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: جواد صدیقی در بازدید از محل جدیدالاحداث بازار خودرو در مایان گفت: این بازار در متراژ 22000 مترمربع برای برطرف کردن نیاز شهروندان و رفع مشکلات و انتقال بازار به خارج از شهر برای پیشگیری از معضلات احتمالی احداث می شود.

به گزارش تبریز ما، امروز با حضور جواد صدیقی مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، عملیات خاکبرداری بازار خودرو و با همکاری سازمان عمران شهرداری شروع شد.

صدیقی افزود: با احداث این بازار در راستای اقدامات سازمان میادین در خصوص ساماندهی مشاغل شهری ، بازار روز خودرو شهر تبریز به محل جدید آن واقع در مایان انتقال می یابد.

وی در این خصوص تصریح کرد: با توجه به اینکه هفته بازار خودرو در طی سالهای گذشته در سبزه میدان برپا بود، باعث ایجاد ترافیک در معابر مجاور آن می شد و همچنین نارضایتی شهروندان را در پی داشت.

مدیرعامل سازمان سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری افزود: پیرو دستور شهردار محترم تبریز جناب آقای دکتر شهین باهر با مطالعه و بررسی کارشناسی ، محل جدید احداث بازار خودرو را مکانیابی کرده و شهرداری منطقه 6 یک قطعه زمین به متراژ 22000 مترمربع را در اختیار سازمان قرار داده و این سازمان اقدامات عمرانی جهت احداث بازار خودرو را شروع کرده است که به زودی بازار خودرو به محل جدید خود انتقال خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان تصریح کرد : با بهره برداری از بازار خودرو، انتظار می رود خدمات تخصصی و در شأن شهروندان فهیم تبریز ارائه شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.