حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تکه تکه های قلب من با تو ای حسین/ طرح نمادهای فرهنگی ویژه زائران اربعین در تبریز اجرا می شود

شناسه : 7457 15 اکتبر 2017 - 5:43 241 بازدید

[ad_1] تبریز ما: طرح نمادهای فرهنگی معرفتی با محوریت اربعین و با عنوان «تکه تکه های قلب من با تو ای حسین» ویژه زائران پیاده اربعین حسینی در تبریز اجرا می‌شود. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان آرامستان های شهرداری تبریز ، احدفلاحی با اعلام این خبر گفت : همه ساله در ایام […]

تکه تکه های قلب من با تو ای حسین/ طرح نمادهای فرهنگی ویژه زائران اربعین در تبریز اجرا می شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: طرح نمادهای فرهنگی معرفتی با محوریت اربعین و با عنوان «تکه تکه های قلب من با تو ای حسین» ویژه زائران پیاده اربعین حسینی در تبریز اجرا می‌شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان آرامستان های شهرداری تبریز ، احدفلاحی با اعلام این خبر گفت : همه ساله در ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شاهد حضور دوستداران و دلسوختگان حضرت در بزرگترین گردهمایی جهان که از سرتاسر کره خاکی با پای پیاده و در یک راهپیمایی عظیم در کربلای معلی هستیم ، در همین راستا و در ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نمادهای فرهنگی – معرفتی با محوریت اربعین و با عنوان تکه تکه های قلب من با تو ای حسین ویژه زائران پیاده اربعین حسینی اجرا خواهد شد.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در تشریح این خبر گفت: طرح تکه تکه های قلب من با تو ای حسین ویژه زائران پیاده اربعین حسینی که همزمان با ایام اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) و با همکاری زائرین پیاده حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شروع خواهد شد، با هدف ایجاد پیوند معنوی با جریان امام حسین(ع) در فضای مرتبط با شهدا ،کاشی های کوچک و قابل حمل که عنوان “لبیک یا حسین “بر روی آن حک شده است در بین زائرین توزیع شده ، که زائرین اربعین این کاشی ها را در طول سفر معنوی در کنارخود خواهند داشت و بعد از اتمام اربعین با تحویل این کاشی ها به گلزار شهدا در قالب المان بزرگ اربعین حسینی در محوطه گلزار شهدای تبریز نصب خواهد شد.

احد فلاحی افزود:  این حرکت فرصتی مناسب برای انتقال پیام فرهنگی است و زائر به عنوان یک بیعت و یک پیام در بازگشت از این زیارت معنوی آن را حفظ کرده و خود را در این اثر ماندگار که در گلزار شهدا به یادگار خواهد ماند سهیم می بیند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.