حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ذات فعالیت های روابط عمومی را حساس، سنگین و در عین حال مظلوم است

شناسه : 10539 08 ژانویه 2018 - 12:07 228 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، ضمن تشکر از زحمات بی وقفه و دلسوزانه مدیرکل سابق بر بهره گیری از تجارب اجرایی و استفاده از راهکارها و ایده‌های موثر وی تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی وبین الملل شهرداری تبریز، سعید حاجی زاده، ذات […]

ذات فعالیت های روابط عمومی را حساس، سنگین و در عین حال مظلوم است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، ضمن تشکر از زحمات بی وقفه و دلسوزانه مدیرکل سابق بر بهره گیری از تجارب اجرایی و استفاده از راهکارها و ایده‌های موثر وی تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی وبین الملل شهرداری تبریز، سعید حاجی زاده، ذات فعالیت های روابط عمومی را حساس، سنگین و در عین حال مظلوم عنوان کرد و از آن به عنوان ویترین فعالیت های شهرداری یاد کرد.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری در خصوص مسئولیت سنگین و خطیر اداره کل در رویداد تبریز 2018 ، خواستار ادامه روند همکاری صمیمانه و شبانه روزی اعضای مجموعه شد.

وی نهاد روابط عمومی را به عنوان پل ارتباطی بین شهروندان و سازمان عنوان کرد و افزود: سعی ما بر این خواهد بود تا تمامی فعالیتهای ارزشمند شهرداری تبریز به صورت صحیح منعکس شود تا شهروندان در جریان این فعالیت ها قرار گیرند.

گفتنی است؛ در این مراسم، از تلاش‌های میراعتماد عمادی قدردانی شده و سعید حاجی زاده به عنوان مدیرکل‌روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز معرفی شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.