حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید سفیر ایران در ارمنستان از غرفه سازمان فناوری اطلاعات

شناسه : 8553 14 نوامبر 2017 - 7:39 309 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سفیر کشورمان در ارمنستان از غرفه سازمان فناوری اطلاعات در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی بازدید کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تبریز، دکتر سجادی ضمن بازدید از غرفه سازمان به ظرفیت ها و پتانسیل های تبریز در انجام امورات فناوری ، […]

بازدید سفیر ایران در ارمنستان از غرفه سازمان فناوری اطلاعات
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: سفیر کشورمان در ارمنستان از غرفه سازمان فناوری اطلاعات در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی بازدید کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تبریز، دکتر سجادی ضمن بازدید از غرفه سازمان به ظرفیت ها و پتانسیل های تبریز در انجام امورات فناوری ، اقتصادی و فرهنگی با ارمنستان اشاره کرد و این ظرفیت ها را در استان های همجوار بعنوان یک مزیت برشمرد.

 وی خاطرنشان کرد: فناوری های ارائه شده در این نمایشگاه نشان از پتانسیل بالا در تبریز دارد و موقعیت جغرافیایی ارمنستان را به عنوان دروازه ای برای ورود کالا و خدمات فنی مهندسی ایرانی به حوزه اوراسیا به ویژه روسیه دانست.

در این بازدید مدیرعامل سازمان فناوری شهرداری تبریز، با ارائه گزارش و معرفی فناوری های به کار گرفته شده در ارائه خدمات به شهر تبریز،امکان ایجاد ارتباط با کشور های همسایه را به عنوان یک مزیت در جهت ورود تکنولوژی و بهره مندی از دانش و تولید دانش های بومی دانست.

در پایان سفیر کشورمان افزود: با موافقت استاندار محترم آذربایجان شرقی مقرر شده  دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در تبریز به عنوان هماهنگ کننده همکاری های اقتصادی بین استان های دو کشورفعالیت کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.