حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری مراسم جشن ویژه دختر و جشن الفبا توسط شهرداری منطقه 6

شناسه : 13968 15 جولای 2018 - 7:17 845 بازدید

تبریز ما: مراسم روز دختر و جشن الفبا همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) در فرهنگسرای شهرداری منطقه شش برگزار شد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی، واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه شش همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر  مراسم جشن ویژه […]

برگزاری مراسم جشن ویژه دختر و جشن الفبا توسط شهرداری منطقه 6
پ
پ


تبریز ما: مراسم روز دختر و جشن الفبا همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) در فرهنگسرای شهرداری منطقه شش برگزار شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی، واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه شش همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر  مراسم جشن ویژه دختران و جشن الفبا را برگزار کرد.
این برنامه در فرهنگسرای شهرداری منطقه شش برگزار شده و در این مراسم  شاد و مفرح به اسامی دختران با نام «معصومه» جوایزی اهدا گردید.
این مراسم ها از روز ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا (ع) که (دهه کرامت) نامیده می شود به صورت منسجم ادامه خواهد داشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.