حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حرکت به سمت ایجاد درآمدهای پایدار از راهبردهای اصلی بودجه سال 97 شهرداری

شناسه : 6534 21 سپتامبر 2017 - 5:17 199 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، حرکت به سمت ایجاد درآمدهای پایدار از راهبردهای اصلی بودجه سال 97 شهرداری عنوان کرد. به گزارش تبریز ما، محمد باقر بهشتی در خصوص برنامه های شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص درآمد های پایدار شهری گفت: در حال حاضر در شورای شهر […]

حرکت به سمت ایجاد درآمدهای پایدار از راهبردهای اصلی بودجه سال 97 شهرداری
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، حرکت به سمت ایجاد درآمدهای پایدار از راهبردهای اصلی بودجه سال 97 شهرداری عنوان کرد.

به گزارش تبریز ما، محمد باقر بهشتی در خصوص برنامه های شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص درآمد های پایدار شهری گفت: در حال حاضر در شورای شهر تبریز به دنبال اتخاذ و تصویب سیاست کلی در خصوص نحوه تنظیم بودجه سال 97  به شهرداری هستیم و یکی از راهبردهای این سیاست ها توجه به درآمدهای پایدار شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: در صورت تصویب این شیوه نامه و سیاست ها در جلسه آینده شورا، چهارچوب ها و راهبردهای تنظیم و تهیه برنامه بودجه سال 97 شهرداری تبریز از جمله حرکت به سمت درآمدهای پایدار شهری در حد اختیاراتی که قانون تعریف کرده است است مد نظر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اگر درآمد پایدار داشته باشد در آن صورت است که شهردار به معنای واقعی مدیر شهر می شود گفت: لازمه کسب درآمدهای پایدار شهرداری تصویب قوانین مناسب در مجلس شورای اسلامی است که این قوانین اجازه دهند شوراهای شهر به منابع درآمد پایدار شهری دسترسی داشته باشند به عنوان مثال از مالیاتی که از شهروندان گرفته می شود قسمتی نیز باید به شهرداری ها داده شود.

بهشتی گفت: به نظر بنده باید به شوراها این اختیارات داده شود که عوارض خاصی مانند عوارض شهرنشینی تصویب کنند و ین عوارض که برای توسعه شهر هزینه می شود، مانند مالیات برای ارزش افزوده به صورت مستمر از شهروندان اخذ شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: در شرایط فعلی این اختیارات در شورای شهر وجود ندارد و به همین دلیل اکثر درآمدهای شهرداری درآمدهای ناپایدار است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.