حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

وعده ۷۶۵ میلیارد تومانی دولت برای گردشگری تبریز ، به «۱۰ میلیارد» رسید

شناسه : 9704 17 دسامبر 2017 - 8:07 181 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: وعده‌ای که دولت برای اختصاص ۷۶۵میلیارد تومان به برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ داده بود، نهایتاً به «۱۰ میلیارد» رسیده‌است. به گزارش تبریز ما، محمدباقر بهشتی، با بیان این مطلب اظهار داشت: مدتی پیش، مدیرکل محترم میرث‌فرهنگی در صحن شورا حاضر شد و وعده […]

وعده ۷۶۵ میلیارد تومانی دولت برای گردشگری تبریز ، به «۱۰ میلیارد» رسید
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: وعده‌ای که دولت برای اختصاص ۷۶۵میلیارد تومان به برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ داده بود، نهایتاً به «۱۰ میلیارد» رسیده‌است.

به گزارش تبریز ما، محمدباقر بهشتی، با بیان این مطلب اظهار داشت: مدتی پیش، مدیرکل محترم میرث‌فرهنگی در صحن شورا حاضر شد و وعده داد که قرار است ۷۶۵ میلیارد از طرف دولت به تبریز ۲۰۱۸ اختصاص یابد؛ همان زمان، تاکید کردم که چنین چیزی نشدنی‌است و روی اعتبارات دولتی نمی‌شود حساب باز کرد.

وی اضافه کرد: در روزهای اخیر، نامه‌ای از سوی نایب‌رئیس مجلس و استاندار محترم  برای پیگیری این وعده، به معاون اول رئیس‌جمهور ارسال شده تا دست‌کم ۱۵۰ میلیارد تومان از آن وعده محقق شود، اما نهایتاً پس از کش‌وقوس‌های زیاد، فقط ۱۰ میلیارد تومان، آن هم از ردیف بودجه جاری میراث فرهنگی، به تبریز ۲۰۱۸ اختصاص یافته‌است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، خاطرنشان کرد: همان‌طور که پیش‌تر تاکید کرده‌ام برای تقویت اعتبارات ۲۰۱۸، باید از طریق ردیف‌های قطعی و مشخصی که در اختیار دولت است، اقدام کرد.

بهشتی ادامه داد: از نمایندگان محترم مجلس انتظار می‌رود، با رایزنی‌ها و پیگیری‌های خود، پشتوانه‌های اجرایی و محتوایی تبریز ۲۰۱۸ را تقویت کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.