حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فعالیت‌های فرهنگی را به قلب محلات تبریز منتقل کرده‌ایم

شناسه : 9102 28 نوامبر 2017 - 8:42 204 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: در دوره ۴ سال گذشته فعالیت‌های مختلف فرهنگی را به قلب محلات شهری تبریز منتقل، و تمام مردم شهر از رخدادهای فرهنگی و اجتماعی منتفع شدند. به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام احمد حمیدی افزود: دلیل این مسئله نیز این است که در ادوار پیشین، […]

فعالیت‌های فرهنگی را به قلب محلات تبریز منتقل کرده‌ایم
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: در دوره ۴ سال گذشته فعالیت‌های مختلف فرهنگی را به قلب محلات شهری تبریز منتقل، و تمام مردم شهر از رخدادهای فرهنگی و اجتماعی منتفع شدند.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام احمد حمیدی افزود: دلیل این مسئله نیز این است که در ادوار پیشین، صرفاً شاهد خلاصه شدن فعالیت‌های فرهنگی در حوزه برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و کنگره‌ها برای مخاطبین خاص بوده‌ایم اما ما سعی کردیم مردم را با مسائل فرهنگی اجین کنیم.
چراغ مسائل فرهنگی شهر تبریز را روشن نگه داشتیم
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، با اشاره به اینکه در تمامی مناطق شهرداری، معاونت‌های فرهنگی-اجتماعی را تشکیل دادیم، گفت: در این راستا با توسعه فرهنگسراها، کتابخانه‌ها، سالن‌های ورزشی و خانه‌های کودک و مادر نقش مثمر ثمری ایفا کرده و با احداث مرکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد، اقدامی سازنده در جمع‌آوری معتادین متجاهراز سطح شهر انجام داده‌ایم.

وی افزود: به دلیل کمبود اعتبارات مالی سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی دولت، در تعامل و همکاری با این نهادها، اجازه ندادیم این مسئله بر رخدادها و موضوعات فرهنگی شهرمان سایه افکند و توانستیم چراغ مسائل فرهنگی شهر تبریز را روشن نگه‌داریم تا مانع از بروز تبعات جبران‌ناپذیر در سطح شهر گردد.

حرکت شهر تبریز از یک کلان‌شهر به سمت جهان شهر بودن
حجت‌الاسلام حمیدی، با اشاره به حرکت شهر تبریز از یک کلان‌شهر به سمت جهان شهر بودن، گفت: در ۴ سال گذشته با برگزاری و رخداد «تبریز ۲۰۱۸» که برای اولین بار از سوی شهرداری تبریز پیگیری شد، امتیازاتی برای این کلان‌شهر در این مسیر حاصل شد تا به سمت جهان شهر بودن پیش رود و ما باید هرچه در توان داریم از ظرفیت‌های مدیریتی در این راستا استفاده نماییم.

وی با اشاره به اقدامات در حوزه مسائل اجتماعی افزود: علی‌رغم وظایف محدودی که از سوی قانون‌گذار برای شهرداری تبریز تعریف‌شده است، به‌صورت نامحدود در این مسائل وارد شدیم و مثلاً در احداث محل اقامت برای زنان خیابانی، احداث مرکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد متجاهر، پیشگیری از مسائل و معضلات اجتماعی و توانمندسازی شهروندان در این حوزه اقدامات خوبی انجام دادیم.

جشنواره تابستانی شهرداری تبریزبرگزاری ۱۶۰ عنوان جشن شهروندی در تابستان امسال
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، با تأکید بر اینکه می‌توانستیم در این حوزه‌ها فرافکنی کرده و این مسائل را از سر خود برهانیم، گفت: به دلیل ارتباط تنگاتنگ این مسائل و مشکلات با زندگی شهروندان عزیز،به‌صورت جدی واردشده و خدمات مرتبطی دراین‌باره ارائه شد.

وی یادآور شد: در تابستان امسال، با همراهی و استقبال شهروندان عزیز ۱۶۰ عنوان جشن شهروندی در نقاط مختلف شهر تبریز برگزار کردیم و این صرفاً نمونه‌ای از رخدادهایی است که در ۴ سال گذشته در حوزه فرهنگی اجتماعی برگزار کرده‌ایم.

—————–

منبع: تبریز بیدار

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.