حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهر تبریز به یک شهرساز سپرده شد

شناسه : 6678 24 سپتامبر 2017 - 10:00 252 بازدید

[ad_1] تبریز ما: اعضای شورای شهر تبریز کلید شهر را به یک متخصص شهرساز سپردند. به گزارش تبریز ما، منتخبین شورای شهر تبریز با بررسی دقیق و علمی برنامه کاندیداهای شهرداری پس از کش و قوص های فراوان و کارشناسی شده به مهم ترین و حساس ترین وظیفه خود عمل کردند . منتخبین شورا اسلامی […]

شهر تبریز به یک شهرساز سپرده شد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: اعضای شورای شهر تبریز کلید شهر را به یک متخصص شهرساز سپردند.

به گزارش تبریز ما، منتخبین شورای شهر تبریز با بررسی دقیق و علمی برنامه کاندیداهای شهرداری پس از کش و قوص های فراوان و کارشناسی شده به مهم ترین و حساس ترین وظیفه خود عمل کردند .

منتخبین شورا اسلامی شهر تبریز در طی چند ماه گذشته با بررسی مشکلات کنونی شهر تبریز و شناسایی و دسته بندی و با قراردادن اولویت های کنونی و آینده نگری در خصوص طرح جامع شهری از بین افراد مورد نظر دکتر ایرج شهین باهر را ارجح تر از بقیه کاندیدا ها برای حل مشکلات دانستند.

شهین باهر به عنوان یک شهردار شهرساز و متخصص شهرسازی که سابقه درخشان مدیریتی، اجرایی و تصمیم گیری در مدیریت شهری دارد می تواند شهر را به سمت توسعه و آبادانی سوق دهد.

 نیم نگاهی به سوابق اجرایی و مدیریتی شهردار منتخب که در رزومه نه چندان دور وی رئیس کمیسیون عمران و توسعه شورای اسلامی شهر تبریز،  رئیس سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان‌شرقی 3 دوره، رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان‌شرقی 2 دوره دیده میشود، امیدواری ها را در اداره ی همه جانبه و تخصصصی شهر چندین برابر می کند.

اکنون با قرار گرفتن در آستانه رویداد تبریز 2018 ، که برای مردم شهر تبریز جنبه حیثیتی دارد، با انتخاب متخصص شهرساز برای شهرداری انتظار می رود همه دست در دست هم و با برنامه ریزی ها و سیاست های هوشمندانه و تخصصی جناب آقای شهردار و با نظارت شورای اسلامی شهر تبریز این امر مهم به سر منزل مقصود که همانا سکوی پرتاب شهر اولین ها به جایگاه خود است، باشد.

با نگاهی به روزمه کاری شهردار منتخب و زکاوت و درایت به موقع شورای شهر تبریز در این برهه ی حساس فارغ از جبهه گیری های سیاسی خود که با انتخاب شهردار منتخب بر این گفته صحه گذاشتند  امیدواریم جایگاه واقعی شهرمان چه از لحاظ شهرسازی، فرهنگی، اجتماعی و … باز پس گرفته شود.

نگارنده: مهدیه فرج زاده

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.