حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ستایش نامه احمدی نزاد به مصدق

شناسه : 28837 06 مارس 2019 - 0:03 535 بازدید

? دکتر محمود احمدی نژاد ? بلند آوازه ❗️ ? دکتر احمدی نژاد در یادداشتی به مناسبت سالروز درگذشت دکتر محمد مصدق، یاد آن مرحوم را در ایستادگی شجاعانه و هوشمندانه در برابر استعمار انگلیس گرامی داشت و تاکید کرد که عظمت کار او در ملی کردن صنعت نفت ایران، امروز بیش از همیشه به […]

ستایش نامه احمدی نزاد به مصدق
پ
پ

? دکتر محمود احمدی نژاد

? بلند آوازه ❗️

? دکتر احمدی نژاد در یادداشتی به مناسبت سالروز درگذشت دکتر محمد مصدق، یاد آن مرحوم را در ایستادگی شجاعانه و هوشمندانه در برابر استعمار انگلیس گرامی داشت و تاکید کرد که عظمت کار او در ملی کردن صنعت نفت ایران، امروز بیش از همیشه به چشم می آید.

? متن این یادداشت به شرح زیر است:

♦️ مرحوم دکتر محمد مصدق به همراه شهید دکتر حسین فاطمی و دیگر یاران وفادارش در یکی از سخت ترین شرایط تاریخی کشور، هوشمندانه و شجاعانه در برابر استعمار قدرتمند و یکه‌تاز ایستادند و از استقلال و حقوق ملت ایران دفاع کردند.

? آنان در دفاع از استقلال کشور، موفق شدند پس از یکصد سال حضور و سیطره، عوامل مداخله‌گر انگلیس را اخراج و ثروت نفت را از چنگال چپاولگران رها سازند.

? قدرت طلبان، کوته فکران و جیره خواران اجانب، با تمام توان در برابر او و یارانش ایستادند و به خاطر جیفه بی ارزش دنیا، حکومت وابسته به بیگانه و استیلای اجنبی را به دولت ملی و مستقل ترجیح دادند و ۲۵ سال غارت ثروت، حیثیت و استقلال ملت را رقم زدند.

? از منظر استعمارگران، ایستادگی در برابر زیاده خواهی آنان و پافشاری بر استقلال و حقوق ملت و اخراج استعمارگران از سرزمین و دایره حکمرانی ملی، جرمی نابخشودنی است. به گفته خودشان باید کاری کنند تا دیگر کسی جرات ایستادگی در برابر سلطه‌ و چپاولگری آنان را نداشته باشد.

? کاری کرده‌اند که بعد از ۶۵ سال و حتی در دوره انقلاب اسلامی که استقلال از شعارهای اصلی آن بوده است، قهرمانان ملی مبارزه با استعمار و پرچمداران احیاء استقلال و ملی شدن نفت، همچنان تحت سنگین‌ترین هجمه ها قرار دارند.

? مارکسیست ها از یک سو، برخی مدعیان مذهبی از سوی دیگر و عقب افتادگان حامی پادشاهی، پیروان نظام سرمایه داری و همچنین رسانه های رسمی از طرف دیگر هر کدام تحت یک عنوان، به آنان حمله می کنند. از منظر آنان نام بردن از این قهرمانان جرم تلقی شده و با انواع تهمت‌ها مواجه می‌گردد.

? همه نوع تهمت‌، از بی دینی تا خیانت و انواع توهین‌ها و تمسخرها را نثار آنان کرده و می کنند.

? اما قضاوت عمومی مردم از ورای پرده ضخیم تبلیغات دروغین و خیانت بار، در سینه ها ثبت و نسل به نسل منتقل خواهد شد.

? مقایسه شرایط سال‌های اخیر در موضوع هسته‌ای با حوادث سالهای ۱۳۳۰ تا ۱۳۳۲، یاد آور عظمت کاری است که در ملی شدن صنعت نفت انجام شد.

? ۱۴ اسفند سالروز درگذشت دکتر محمد مصدق را گرامی می داریم و از خداوند متعال می خواهیم که روح او و شهید فاطمی و دیگر یاران وفادارش را مشمول الطاف خود گرداند.

? راه عزت و سرافرازی ملت بزرگ ایران مستدام و نام قهرمانان استقلال و عظمت این سرزمین نورانی، بلند آوازه تر از همیشه باد.

محمود احمدی نژاد
۱۴ اسفند ۱۳۹۷

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.