حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

با حکم استاندار آذربایجان شرقی: مهندس یوسف عنصری به عنوان شهردار جدید شهر توریستی باسمنج معرفی شد

شناسه : 8500 12 نوامبر 2017 - 14:23 708 بازدید

با حکم استاندار آذربایجان شرقی: مهندس یوسف عنصری به عنوان شهردار جدید شهر توریستی باسمنج معرفی شد

با حکم استاندار آذربایجان شرقی: مهندس یوسف عنصری به عنوان شهردار جدید شهر توریستی باسمنج معرفی شد
پ
پ

با حکم دکتر خدابخش استاندار آذربایجان شرقی، مهندس یوسف عنصری به عنوان شهردار جدید شهر توریستی باسمنج معرفی شد.
به گزارش نصرنیوز: مهندس یوسف عنصری که پیش تر با رای اکثریت شورای اسلامی شهر باسمنج به عنوان شهردار این شهر انتخاب و به فرمانداری تبریز معرفی شده بود، با امضا شدن حکم خود توسط استاندار محترم آذربایجان شرقی رسما به عنوان شهردار جدید شهر توریستی فعالیت خود را آغاز نمود.
بر اساس این گزارش: شهردار جدید باسمنج متولد این شهر بوده و دارای تحصیلات لیسانس عمران می باشد و از سال 1381 در شهرداری باسمنج در حوزه شهرسازی و نظارت تا سال 1385 مشغول بوده و از سال 1386 تا سال 1396 دو دوره عضو شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون عمران بوده است.
این گزارش می افزاید: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر باسمنج، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر باسمنج، نماینده شورای اسلامی شهر باسمنج در کمیسیون ماده 5، نماینده شورای اسلامی شهر باسمنج در کمیسیون معاملاتی، عضو انجمن بتن ایران و عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی از سوابق مدیریتی و اجرایی ایشان می باشند.
در ادامه این گزارش آمده است: کسب گواهی مدیریت و برنامه ریزی شهری و گواهی گنگره تخصصی مدیریت شهری از مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی کشور و کسب گواهی جهاد اقتصادی در مدیریت شهری از دانشگاه تربیت مدرس تهران نیز از سوابق علمی ایشان می باشند.
شایان ذکر است: ایشان سالها درعرصه ساخت و ساز و عمران و آبادانی فعالیت کرده و دارای تجربیات ارزشمندی درعرصه شهرسازی می باشد و سوابق درخشان ایشان، نویدبخش توسعه و آبادانی شهر توریستی باسمنج خواهد بود.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.