حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

علم الهدی، امام جمعه مشهد: همه کاره ملت ، رهبری است

شناسه : 28642 02 مارس 2019 - 11:33 754 بازدید

علم الهدی، امام جمعه مشهد: همه کاره ملت ، رهبری است علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد با شرح مبسوطی از موضوعاتی چون بیانیه گام دوم رهبری و هم چنین پالرمو و افتف اظهار داشت : مقام معظم رهبری فرمودند این از خطرات نظام انقلابی است که مردم و مسئولان و […]

علم الهدی، امام جمعه مشهد: همه کاره ملت ، رهبری است
پ
پ

علم الهدی، امام جمعه مشهد: همه کاره ملت ، رهبری است

علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد با شرح مبسوطی از موضوعاتی چون بیانیه گام دوم رهبری و هم چنین پالرمو و افتف اظهار داشت : مقام معظم رهبری فرمودند این از خطرات نظام انقلابی است که مردم و مسئولان و ارزش‌ها دنبال این برود که دشمن را راضی کند؛ این مصوبه(FATF) نتیجه‌اش رفتن زیر بار ریاست و قدرت وزیر خزانه‌داری آمریکا است؛ مقام معظم رهبری فرمودند اتاق جنگ آمریکا با ایران در وزارت خزانه داری و فرمانده در این فشار اقتصادی، وزیر خزانه‌داری آمریکا است؛ رئیس FATF در دنیا، وزیر خزانه‌داری آمریکا است؛ حالا قراردادی را رسمی و قانونی کنیم تا زیر بار فرمانده جنگ آمریکا با ایران برویم تا آمریکا بهانه نگیرد؟ مقداری عقل خود را به کار اندازیم؛ اینها معتقدند در کله مردم مغز نیست که این حرف را می‌زنند؟ می‌گویند ۲۰ تا ۳۰ نفر حاضر در مجمع تشخیص، ملت نیستد و اینهایی هم که در مجلس هستند ملت نیستد و اینهایی که در کابینه هستند هم ملت نیستند؛ بله، ملت همانی است که در ۲۲ بهمن میلیون‌ها آدم این خیابان‌ها را پر کردند.
وی افزود: این ملت چند میلیونی که همه دنیا هم به چشمش آن را دید در دستش جز عکس رهبری بود؟ شعار این چند میلیون چه بود؟ جز این بود که می‌گفتند «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»؟
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: معنای ملت، مقام رهبری است چون این ملت روز ۲۲ بهمن نشان دادند، رهبری نیز روز اول نظر خود درباره کنوانسیون‌ها را بیان فرمودند و فرمودند اینها قراردادهای دیکته شده برای حفظ منافع آمریکا است؛ وقتی که ۷ وزیر نامه نوشتند که مصلحت اقتضا می‌کند این مصوبات اجرایی شود مقام معظم رهبری آن را به شورای مشورتی یعنی مجمع تشخیص واگذار کردند.
همه کاره مملکت رهبری است
علم الهدی عنوان کرد: چطور وقتی لایحه می‌آورید و فقهای شورای نگهبان مخالفت اما بعد مجمع تشخیص به آن رای موافق می‌دهد اینها ملت نیستند؟ امروزی که می‌خواهید محافظه کاری با دشمن را متوجه این نظام انقلابی کنید آن وقت ۲۰ تا ۳۰ نفر مجمع، ملت نیستند. ما هم می‌گوئیم ملت نیستند. ملت آنی بود که ۲۲ بهمن آمدند و همه چیزشان رهبری بود. همه چیز ملت و همه کاره ملت، رهبر است که تکلیف را مشخص فرمودند. اینها اما در خط محافظه‌کاری هستند و می‌خواهند دشمن را راضی کنند. فکر و تامل و بررسی صورت گرفته و به این نتیجه رسیده‌اند که این مصوبات، «مملکت فروشی» است اما اوقاتشان تلخ شده و می‌گویند این ۲۰ تا ۳۰ نفر، ملت نیستند.
وی خاطرنشان کرد: روزی گفتید تا برجام نشود، هیج چیز درست نمی‌شود و حتی گفتید مشکل آب با برجام حل می‌شود حالا امروز می‌گوئید مشکل گوشت با FATF حل می‌شود و می‌گوئید پولش را ندارید گوشت را آزاد کنید؟ مگر آن حل شد؟ نظام انقلابی در این مملکت اگر حاکم نباشد، اسلام حاکم نیست و پیامبر و قرآن حاکم نیست؛ نظام انقلابی بخواهد حاکم شود با محافظه کاری با دشمن و دنیای کفر و الحاد و استکبار حاکم نمی‌شودو این مانیفست چهل سال آینده انقلاب است که مقام معظم رهبری محور نظام انقلابی را در این فرمایش انقلابی بیان فرمودند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.