حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خطاب به مدیران پرسپولیس: آنتونی استوکس امتحانش را پس داده بود!

شناسه : 32912 22 فوریه 2020 - 15:29 1612 بازدید

به گزارش تبریزما ،آنتونی استوکس مهاجم سابق ایرلندی تراکتور شاید تنها بازیکنی بود که رفتارهای بسیار عجیب و غریبی داشت و به نظر می‌رسد او همراه با هری لی اروین، بی‌نظم‌ترین بازیکنان تراکتور در طول تاریخ این باشگاه بودند. بعد از جدایی پرحاشیه آنتونی استوکس از تراکتور و رفتن به لیگ ترکیه، به نظر می‌رسد که این بازیکن […]

خطاب به مدیران پرسپولیس: آنتونی استوکس امتحانش را پس داده بود!
پ
پ

به گزارش تبریزما ،آنتونی استوکس مهاجم سابق ایرلندی تراکتور شاید تنها بازیکنی بود که رفتارهای بسیار عجیب و غریبی داشت و به نظر می‌رسد او همراه با هری لی اروین، بی‌نظم‌ترین بازیکنان تراکتور در طول تاریخ این باشگاه بودند.

بعد از جدایی پرحاشیه آنتونی استوکس از تراکتور و رفتن به لیگ ترکیه، به نظر می‌رسد که این بازیکن ایرلندی با تیم ترکیه‌ای نیز با مشکل روبه‌رو شود.

بعد از این اتفاقات، تیم پرسپولیس اقدام به خریداری این مهاجم پرحاشیه در نقل‌وانتقالات زمستانی کرد. انتظار می‌رفت که این بازیکن در این تیم تهرانی نیز چندان دوام نیاورد.

بعد از حضور کاروان تیم پرسپولیس در امارات برای دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با تیم الشارجه، استوکس با این تیم به ایران برنگشت و در دبی ماند.

حال باتوجه به شیوع ویروس کرونا، این موضوع بهانه بسیار خوبی برای این مهاجم پرحاشیه شده تا به ایران و تمرینات پرسپولیس برنگردد. البته طبیعی بود که چنین عملی از سوی استوکس سر بزند. به هرحال این بازیکن امتحانش را در تراکتور پس داده بود و خرید آن چندان معقول به نظر نمی‌رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.