حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دیدار مدیرعامل و کارکنان سازمان با حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم

شناسه : 8597 14 نوامبر 2017 - 3:43 725 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرعامل و کارکنان سازمان با حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز تبریز با وی دیدار کردند. به گزارش تبریز ما، قلیزاده بهمراه جمعی از کارکنان سازمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند. در ابتدای این دیدار مدیرعامل […]

دیدار مدیرعامل و کارکنان سازمان با حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرعامل و کارکنان سازمان با حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز تبریز با وی دیدار کردند.

به گزارش تبریز ما، قلیزاده بهمراه جمعی از کارکنان سازمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار مدیرعامل سازمان گزارشی از عملکرد چندین ساله سازمان در بخش های مختلف پایانه های مسافربری اعم از کارهای عمرانی (تکمیل و بهره برداری از ساختمان جدیدالاحداث پایانه مرکزی تبریز ) و کارهای انجام یافته در جهت ارتقاء خدمات به مسافرین از جمله رفاهی و بهداشتی، فرهنگی و ورزشی، آموزشی و اداری و بهره برداری بهینه از جایگاههای CNG تحت مدیریت ارائه نمودند.

نماینده ولی فقیه در استان نیز ضمن خرسندی از این دیدار ، جلب رضایت مردم را یکی از کارهای مهم و ارزشمند دانستند و از کارهای انجام یافته در این حوزه و تلاشهای شبانه روزی مدیرعامل و کارکنان سازمان پایانه های مسافربری تقدیر و تشکر نمودند .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.