حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عملیات خط‌کشی محوری، سامان‌دهی عابر پیاده و رسیدگی به سرعتگاه‌ها در سطح منطق ۲

شناسه : 6558 21 سپتامبر 2017 - 10:37 413 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: شهرداری منطقه دو تبریز در آستانه رویداد بزرگ تبریز ۲۰۱۸ در حال خط‌کشی محوری و سامان‌دهی عابر پیاده و رسیدگی به سرعتگاه ها در تمامی مسیرها و معابر اصلی و فرعی سطح حوزه این منطقه است. به گزارش تبریز ما به نقل از  شهرداری منطقه ۲ تبریز، رسول […]

عملیات خط‌کشی محوری، سامان‌دهی عابر پیاده و رسیدگی به سرعتگاه‌ها در سطح منطق ۲
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: شهرداری منطقه دو تبریز در آستانه رویداد بزرگ تبریز ۲۰۱۸ در حال خط‌کشی محوری و سامان‌دهی عابر پیاده و رسیدگی به سرعتگاه ها در تمامی مسیرها و معابر اصلی و فرعی سطح حوزه این منطقه است.

به گزارش تبریز ما به نقل از  شهرداری منطقه ۲ تبریز، رسول موسایی شهردار منطقه با اعلام این مطلب گفت: به منظور تامین امنیت عبوری شهروندان و جلوگیری از تصادفات وسایل نقلیه شهری و در آستانه رویداد بزرگ تبریز ۲۰۱۸، از سوی حوزه حمل و نقل و ترافیک این منطقه در طول ۴۸ ساعت گذشته، در اکثر مسیرهای اصلی و فرعی سطح حوزه بصورت گسترده و در قالب ۲۰ مورد عملیات، خط کشی های محوری و عابر پیاده به انجام رسیده و این حوزه رسیدگی به سرعت کاه ها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه افزود: در همین راستا در شریان های اصلی ویلاشهر، بلوار دکتر حسابی، ولیعصرجنوبی و … خط کشی های محوری و ترافیکی اعم از ممتد، خط چین و… به انجام رسیده و در عملیات مشابهی در سایر مسیرهای تحت پوشش شهرداری منطقه دو این فعالیت همچنان ادامه دارد.

شهردار منطقه دو در آستانه بازگشائی مدارس به منظور تامین امنیت جانی دانش آموزان به هنگام گذر از مقابل مراکز تحصیلی در سطح حوزه این منطقه از اجرای عملیات خط کشی های ترافیکی ویژه عابرین پیاده نیز خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه ۴۱ مرکز تحصیلی در سطح حوزه و تحت پوشش این منطقه می باشد، خط کشی عابر پیاده در مقابل اکثر این مدارس به انجام رسیده و این عملیات در مقابل سایر مراکز تحصیلی تداوم می یابد.

رسول موسائی، مسیرهای دکتر حسابی و میرداماد، رجائی شهر و جاده ائل گلی و … رسیدگی به سرعت کاه ها را از اعم فعالیت هایی برشمرد که هم زمان با خط کشی های محوری و عابر پیاده در شریان های اصلی و فرعی مسیرهای فوق الذکر به اجرا درآمده است.

اضافه می شود: شهرداری منطقه دو تبریز همچنین بزودی تمامی مسیرهای سطح حوزه منطقه  را به تابلوهای ترافیکی و تابلوهای شناسائی معابر تجهیز می کند.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.