حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

همکاری ترکیش‌ایرلاین با برنامه‌های تبلیغاتی تبریز 2018

شناسه : 9595 14 دسامبر 2017 - 3:57 194 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیر بین‌الملل اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز از همکاری شرکت هواپیمایی ترکیش‌ایرلاین در تبلیغات تبریز 2018 خبر داد. به گزارش تبریز ما، علیرضا باغبان، با بیان این مطلب اظهار داشت: شرکت هواپیمایی ترکیش‌ایرلاین، به عنوان یکی از مجموعه‌های تاثیرگذار در گردشگری کشور، معرفی ظرفیت‌‌های گردشگری شهر تبریز را دستور کار خود […]

همکاری ترکیش‌ایرلاین با برنامه‌های تبلیغاتی تبریز 2018
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیر بین‌الملل اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز از همکاری شرکت هواپیمایی ترکیش‌ایرلاین در تبلیغات تبریز 2018 خبر داد.

به گزارش تبریز ما، علیرضا باغبان، با بیان این مطلب اظهار داشت: شرکت هواپیمایی ترکیش‌ایرلاین، به عنوان یکی از مجموعه‌های تاثیرگذار در گردشگری کشور، معرفی ظرفیت‌‌های گردشگری شهر تبریز را دستور کار خود قرار داده است.
وی با اشاره به این‌که هماهنگی‌های لازم در این خصوص، در دیدار با مدیر فروش شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین حاصل شده است، تصریح کرد: طراحی و توزیع بسته‌های فرهنگی در پروازهای مختلف برون‌مرزی از برنامه‌هایی است که قابلیت‌های تاریخی، فرهنگی و تاریخی تبریز را به مسافران و گردشگران معرفی می کند.
مدیر بین‌الملل اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: تبریز 2018، یکی از عوامل مهم توسعه گردشگری خارجی در کشور است و این امر، در ارتقای خدمات پروازی، تاثیرگذار خواهد داد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.