حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی فرهنگسرای کوثر شروع شد

شناسه : 9792 19 دسامبر 2017 - 9:15 681 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی فرهنگسرای کوثر که مدت‌ها متوقف شده بود، با حمایت شهرداری منطقه ۷ تبریز، از سر گرفته شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی افزود: مراحل بهسازی این فرهنگسرا که سال‌ها بدون استفاده مانده بود، تمام شده […]

فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی فرهنگسرای کوثر شروع شد
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی فرهنگسرای کوثر که مدت‌ها متوقف شده بود، با حمایت شهرداری منطقه ۷ تبریز، از سر گرفته شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی افزود: مراحل بهسازی این فرهنگسرا که سال‌ها بدون استفاده مانده بود، تمام شده و با برنامه ریزی های جدید در جهت رونق بخشیدن و تقویت هر چه بیشتر کیفیت کلاس ها و برنامه های آموزشی آن اقدام می شود.

شهردارمنطقه تصریح کرد:  به منظور توانمندسازی و ارتقای سطح مهارت و دانش بانوان و افزایش میزان مشارکت اجتماعی آنان با بهره گیری از اساتید و کارشناسان مجرب کلاسهای مختلف آموزشی در این محل برگزار می شود که کارآموزان بعداز اتمام دوره به صورت مستقيم در امتحانات فني و حرفه اي شركت نموده و بعداز اخذ مدرك از سوي سازمان می توانند از مزاياي آن برخوردار شوند.

گفتنی است انواع کلاس های هنری در این محل توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه برای شهروندان منطقه برگزار می شود که طی چند روز اخیر شاهد برگزاری انواع کلاس های مختلف برای شهروندان کوچک منطقه هستیم.

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.