حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز توزیع تخم مرغ وارداتی در آذربایجان شرقی

شناسه : 10370 03 ژانویه 2018 - 4:56 207 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی از آغاز توزیع تخم مرغ وارداتی به منظور تنظیم بازار این فراورده پروتئینی در استان خبرداد. به گزارش تبریز ما به نصراز ایرنا,علی نواداد روز سه شنبه  گفت: توزیع تخم مرغ وارداتی از امروز در فروشگاه های زنجیره ای تبریز و […]

آغاز توزیع تخم مرغ وارداتی در آذربایجان شرقی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی از آغاز توزیع تخم مرغ وارداتی به منظور تنظیم بازار این فراورده پروتئینی در استان خبرداد.

به گزارش تبریز ما به نصراز ایرنا,علی نواداد روز سه شنبه  گفت: توزیع تخم مرغ وارداتی از امروز در فروشگاه های زنجیره ای تبریز و سایر شهرستان های استان شروع شده و به قیمت 116 هزار ریال برای هر شانه 30 عددی عرضه می شود.
وی با بیان اینکه واحدهای صنایع غذایی وابسته به تخم مرغ می توانند از انجمن صنایع غذایی استان مجوز واردات تخم مرغ اخذ کنند، خاطرنشان کرد: دولت در آخرین مصوبه خود زمان ثبت سفارش تخم مرغ را تا پایان امسال و زمان واردات آن را تا پایان فروردین ماه سال آینده تمدید کرده است.
نواداد با اشاره به اینکه افزایش قیمت تخم مرغ ناشی از گرانفروشی و سودجویی است و اثر بیماری آنفولانزا در افزایش قیمت این فراورده معنی دار نیست، گفت: واحدهای تحت پوشش بیمه غرامت دریافت خواهند کرد.
وی بیمه مرغداری های استان در قبال مخاطرات احتمالی را ضروری دانست و اظهارکرد: حمایت های صندوق بیمه محصولات کشاورزی از واحدهای تحت پوشش مرغداری که دچار آنفولانزای حاد طیور قرار گرفته اند اجتناب ناپذیر است.
در ماه های گذشته قیمت تخم مرغ روند افزایشی را داشت تا جایی که از 180 هزار ریال برای هر شانه هم عبور کرد و بر این اساس وزارت جهاد کشاورزی از ماه گذشته اجازه واردات این محصول را برای تظیم بازار این فراورده صادر کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.