حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهرداری تبریز قهرمان تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان شد

شناسه : 7395 13 اکتبر 2017 - 11:52 275 بازدید

تبریز ما: تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در پایان ۶ مرحله سی و دومین تور بین المللی ایران – آذربایجان با زمان با ۶۹ ساعت و ۳۷ دقیقه و ۱۵ ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت. به گزارش تبریز ما، تیم پیشگامان کویر یزد با ۶۹ ساعت و ۳۸ دقیقه و ۵۸ ثانیه دوم شد و […]

شهرداری تبریز قهرمان تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان شد
پ
پ


تبریز ما: تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در پایان ۶ مرحله سی و دومین تور بین المللی ایران – آذربایجان با زمان با ۶۹ ساعت و ۳۷ دقیقه و ۱۵ ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت.

به گزارش تبریز ما، تیم پیشگامان کویر یزد با ۶۹ ساعت و ۳۸ دقیقه و ۵۸ ثانیه دوم شد و تیم تارتلتو از بلژیک با ۶۹ ساعت و ۵۳ دقیقه و ۴۰ ثانیه در رده سوم قرار گرفت.

در نتایج انفرادی مرحله ششم این تور که امروز جمعه در داخل شهر تبریز و در مسیری ۱۱۴ کیلومتری برگزار شد، دوچرخه سوار استرالیایی زودتر از همه از خط پایان گذشت.

پس از ‘تئودور یاتس’ از دراپاک استرالیا با زمان ۲ ساعت و ۴ دقیقه و ۳۲ ثانیه، محمد گنج خانلو’ از پیشگامان کویر یزد با زمان ۲ ساعت و ۴ دقیقه و ۳۲ ثانیه و ‘مارکو دوئتس’ از بیبی دامپ هلند با زمان ۲ ساعت و ۴ دقیقه و ۳۲ ثانیه از خط پایان گذشتند.

پیراهن طلایی این مرحله را ‘راب رویخ’ از تارتلتو بلژیک، پیراهن کوهستان را ‘ایلیا داویدنوک’ از شهرداری تبریز و پیراهن سبز نیز را ‘مارکو دوئتس’ از بیبی دامپ هلند برتن کردند.

مراسم اختتامیه سی ‌و دومین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان امروز از ساعت ۱۵تا ۱۷ در هتل کایای تبریز به منظور اهدای جوایز برگزار می شود.

رکابزنان حاضر از ۱۴ تیم داخلی و خارجی در سی و دومین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران – آذربایجان از ۱۶ تا ۲۱ مهر ماه در مجموع ۱۰۱۰ کیلومتر را در ۶ مرحله در مسیر استان های آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی رکاب زدند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.