حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

خدمت و همگرایی ارزشمندی شهرداری تبریز در گردهمایی بزرگ اربعین

شناسه : 8347 08 نوامبر 2017 - 7:33 220 بازدید

[ad_1] تبریز ما:شهرداری تبریز در سال‌های اخیر به همگرایی ارزشمندی در خدمت به اجتماع اربعین در محتوا و کیفیت رسیده است. به گزارش تبریز ما، دکتر فریدون بابایی‌اقدم با حضور در موکب جنت الحسین شهرداری تبریز در کربلا، در گفت‌وگو با خبرنگار تبریز ما، با تاکید بر اینکه شهرداری تبریز در سال‌های اخیر به همگرایی […]

خدمت و همگرایی ارزشمندی شهرداری تبریز در گردهمایی بزرگ اربعین
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما:شهرداری تبریز در سال‌های اخیر به همگرایی ارزشمندی در خدمت به اجتماع اربعین در محتوا و کیفیت رسیده است.

به گزارش تبریز ما، دکتر فریدون بابایی‌اقدم با حضور در موکب جنت الحسین شهرداری تبریز در کربلا، در گفت‌وگو با خبرنگار تبریز ما، با تاکید بر اینکه شهرداری تبریز در سال‌های اخیر به همگرایی ارزشمندی در خدمت به اجتماع اربعین در محتوا و کیفیت رسیده است اظهار کرد: از این رو نقش موثر و راهبردی شورای اسلامی شهر تبریز در جهت خدمت به شهروندان تبریزی و هموطنان از ضروریات به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به این که تبریز در قرون گذشته نخستین پایتخت جهان تشیع بوده افزود: تبریز و کربلا می توانند با تکیه بر این اشتراکات ، همکاری های خود را افزایش داده و به الگوی توسعه روابط تبدیل شوند.

این عضوشورای شهر تبریز انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید از ظرفیت های کربلا هم در این رویداد استفاده کنیم که اربعین مهمترین ظرفیت برای تبلیغ بین مسلمانان است و شهرداری تبریز در موکب مستقر خود در کربلا توانسته این ظرفیت بالفعل را به بالقوه تبدیل کند.

دکتر بابایی‌اقدم با تاکید بر اینکه شهرداری تبریز و شهرداری کربلا به دلیل خواهر خواندگی بین دو شهر می توانند بیش از این در کنار همدیگر باشند ادامه داد: در دیداری که اعضای شورای شهر اعزامی به کربلا با یکی از مدیران شهری کربلا داشتیم، بر آمادگی تبریز برای گسترش روابط شهری با کربلا تاکید کردیم.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.