حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فعالیت ورزشی 5000 تبریزی در 80 ایستگاه سلامت

شناسه : 13289 19 می 2018 - 2:59 458 بازدید

تبریز ما: در جلسه شورای ورزش همگانی سازمان ورزش شهرداری تبریز بر توسعه ورزش همگانی در سطح شهر تبریز تاکید شد. جلسه شورای ورزش همگانی سازمان ورزش شهرداری تبریز با حضور مدیرعامل این سازمان برگزار شد. با توجه به لزوم افزایش نشاط اجتماعی و سیاست جدید سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز در توسعه ورزش‌های همگانی، […]

فعالیت ورزشی 5000 تبریزی در 80 ایستگاه سلامت
پ
پ


تبریز ما: در جلسه شورای ورزش همگانی سازمان ورزش شهرداری تبریز بر توسعه ورزش همگانی در سطح شهر تبریز تاکید شد.

جلسه شورای ورزش همگانی سازمان ورزش شهرداری تبریز با حضور مدیرعامل این سازمان برگزار شد.

با توجه به لزوم افزایش نشاط اجتماعی و سیاست جدید سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز در توسعه ورزش‌های همگانی، جلسه شورای ورزش همگانی این سازمان ظهر امروز با حضور دکتر علیرضا رحیمی تشکیل‌شده و در مورد مسائل مربوطه بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

در این جلسه ضمن ارزیابی طرح “صبح و ورزش” که با استقبال پرشور همشهریان عزیز همراه بوده، مباحثی در رابطه با تأمین پیش‌زمینه‌های لازم جهت افزایش تعداد ایستگاه‌های تندرستی برای برگزاری طرح صبح و ورزش در پارک‌های تبریز مطرح و تصمیمات لازم در این رابطه اتخاذ شد. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، برنامه‌ریزی‌شده است تا هر شهروند حداکثر با 10 دقیقه پیاده‌روی به نزدیک‌ترین ایستگاه سلامتی در محل زندگی خود برسد.

همچنین در ادامه خلاصه تجربیات، دستاوردها و فعالیت‌های انجام‌شده سازمان ورزش شهرداری تبریز در طرح موفق ورزش صبحگاهی در اختیار امیر تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفت.

گفتنی است در حال حاضر نزدیک به 5000 هزار نفر از شهروندان تبریزی به صورت روزانه در طرح “صبح و ورزش” که به همت سازمان ورزش شهرداری تبریز در 80 ایستگاه برگزار می‌شود، حضورداشته و ورزش‌های صبحگاهی را زیر نظر مربیان متخصص این سازمان که از بین مربیان حرفه‌ای و تحصیل‌کرده جذب‌شده‌اند، انجام می‌دهند.

در این جلسه مباحثی نیز جهت برگزاری طرح ورزش شامگاهی در پارک‌های تبریز مطرح و در این رابطه نیز تبادل‌نظر صورت گرفت تا شهروندانی که به دلیل محدودیت زمانی امکان حضور در طرح “صبح و ورزش” را ندارد، با طرح “ورزش شامگاهی” حرکات ورزشی موردنیاز جهت تأمین سلامتی خود را انجام دهند.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.