حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

در راستای حفظ فضای سبز، محل پروژه ها قبل از اجرا بررسی شود

شناسه : 12919 18 آوریل 2018 - 9:34 388 بازدید

تبریز ما: عبدالله تقی پور گفت: جهت جلوگیری از آسیب به فضای سبز قبل از اجرای هر گونه پروژه عمرانی از سازمان پارکها استعلام شود که فضای سبزی در محدوده طرح پروژه مذکور نباشد. به گزارش تبریز ما، عبدالله تقی پور عضو شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه مشترک معاونت فنی عمرانی شهرداری تبریز با […]

در راستای حفظ فضای سبز، محل پروژه ها قبل از اجرا بررسی شود
پ
پ


تبریز ما: عبدالله تقی پور گفت: جهت جلوگیری از آسیب به فضای سبز قبل از اجرای هر گونه پروژه عمرانی از سازمان پارکها استعلام شود که فضای سبزی در محدوده طرح پروژه مذکور نباشد.

به گزارش تبریز ما، عبدالله تقی پور عضو شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه مشترک معاونت فنی عمرانی شهرداری تبریز با سازمان پارکها اذعان داشت: هرگونه جابجايي و قطع درختان توسط ذينفعان و شهرداري در محدوده و حريم شهر و در معابر و اماكن عمومي و خصوصی با اخذ مجوز از كميسيون موضوع ماده 7 امكان پذير است  و در غير اينصورت شهرداري موظف به جلوگيري است .

وی افزود: امروزه فضای سبز و باغات به عنوان بخشی از کالبد و بافت شهرها رابطه تنگاتنگی با مردم یافته، در این میان شهر تبریز نیز از دیرباز به علت هویت باغشهر بودن از لحاظ زیبایی های طبیعت نسبت به دیگر شهرها توجهات بیشتری را به سوی خود جلب کرده است که متاسفانه بعضا شاهد از بین رفتن این فضا ها هستیم .

تقی پور ادامه داد: در طراحی پروژه های باید توجه کنیم که هیچ گونه آسیبی به فضای سبز وارد نشود و در اجرای پروژه های عمرانی اولویت را به فضای سبز و حفظ آن بدهیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.