حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

انتقال سازمان فرهنگی و هنری شهرداری از مرکز خرید جواهر

شناسه : 11917 22 فوریه 2018 - 7:18 244 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز با تاکید بر ضرورت توسعه کسب و کار در مرکز خرید جواهر، از انتقال سازمان فرهنگی هنری از این بازار خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز،  باقر خوشنواز در جلسه سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار در مرکز خرید جواهر […]

انتقال سازمان فرهنگی و هنری شهرداری از مرکز خرید جواهر
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز با تاکید بر ضرورت توسعه کسب و کار در مرکز خرید جواهر، از انتقال سازمان فرهنگی هنری از این بازار خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز،  باقر خوشنواز در جلسه سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار در مرکز خرید جواهر خاطرنشان کرد: از هیئت امنا خواهشمندیم با دعوت از مغازه داران برای رونق بازار، همپای شهرداری تلاش کند.
خوشنواز ایجاد مراکز تفریحی، رستوران و شهربازی را از دیگر مواردی ذکر کرد که در طبقات بالای مرکز خرید جواهر تبریز، موجبات رونق این بازار را فراهم خواهد کرد.

وی رونق فرهنگی مرکز خرید جواهر تبریز و سرمایه گذاری در این خصوص را بهترین گزینه برای رونق بازار و فروش محصولات فرهنگی دانسته و اظهار داشت: انتقال پل عابرگذر مقابل دانشگاه تبریز که به زودی به مقابل این مرکز خرید به انجام خواهد رسید علاوه بر دسترسی آسان شهروندان و دانشجویان به آن، موجبات تردد آسان شهروندان را به بلوار استاد تبریز ما فراهم خواهد آورد.
خوشنواز شهردار منطقه ۲ با اشاره به آمادگی مرکز بین المللی آموزش های ایران برای رونق بخشیدن به مرکز خرید جواهر تبریز با فروش محصولات فرهنگی، گفت: برای رونق اقتصادی و افزایش مراجعه شهروندان و دانشجویان به این مرکز، با همکاری دانشگاه تبریز و همیاری مرکز بین المللی آموزش های ایران، برای ایجاد یک مرکز خرید کتاب تبادل نظر کرده ایم و برای تحقق این هدف مسئولان انتشارات بنام تبریز که بیشترین مراجعه برای فروش محصولات فرهنگی را دارند، اعلام آمادگی کرده اند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.