حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کاربری گردشگری یخچال تاریخی صادقیه راه‌اندازی می‌شود

شناسه : 11182 24 ژانویه 2018 - 8:23 228 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۸ تبریز از اجرای مراحل نهایی مرمت در یخچال تاریخی صادقیه خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۸ تبریز، محبوب تیزپاز با بیان این مطلب اظهار داشت: با تکمیل کفسازی و مرمت اساسی یخچال صادقیه، کاربری گردشگری این یخچال تاریخی راه اندازی می‌شود تا در برنامه‌های […]

کاربری گردشگری یخچال تاریخی صادقیه راه‌اندازی می‌شود
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۸ تبریز از اجرای مراحل نهایی مرمت در یخچال تاریخی صادقیه خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۸ تبریز، محبوب تیزپاز با بیان این مطلب اظهار داشت: با تکمیل کفسازی و مرمت اساسی یخچال صادقیه، کاربری گردشگری این یخچال تاریخی راه اندازی می‌شود تا در برنامه‌های ۲۰۱۸ به عنوان یکی از مراکز گردشگری شهر مورد استفاده گردشگران قرار گیرد.

 وی با بیان این که عملیات کانال کشی و کفسازی کف یخچال، آجر کاری و سنگ چینی قسمت‌های ناقص، درمجاورت موزه بازار توسط اکیپ مرمتی آغاز شده‌است، افزود: تکمیل مرمت این قسمت تا یک ماه آتی، گامی در راستای احیای تبریز قدیم خواهد بود.

شهردار منطقه ۸ اضافه کرد: با راه اندازی کاربری گردشگری، این یخچال به عنوان یکی از مراکز گردشگری شهر در ۲۰۱۸ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 شایان ذکر است یخچال صادقیه جزو یخچال‌های مهم و تاریخی شهر تبریز بوده که با ۲۰۰ متر مربع وسعت از یخچال های مهم قاجاری تبریز به شمار می‌رفته است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.