حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ایجاد خودپرداز ارزی در تبریز / بانک شهر در تعطیلات نوروزی فعالیت خواهد کرد

شناسه : 12254 12 مارس 2018 - 7:27 290 بازدید

تبریز ما: رییس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر از فعالیت شعب منتخب و شهر نت های بانک شهر در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد. به گزارش تبریز ما، صفر صلاحلو در گفتگو با خبرنگاران از رشد چشمگیر منابع این بانک در شمالغرب کشور در طول سه سال گذشته خبر داد و گفت: به دنبال استقبال […]

ایجاد خودپرداز ارزی در تبریز / بانک شهر در تعطیلات نوروزی فعالیت خواهد کرد
پ
پ

تبریز ما: رییس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر از فعالیت شعب منتخب و شهر نت های بانک شهر در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش تبریز ما، صفر صلاحلو در گفتگو با خبرنگاران از رشد چشمگیر منابع این بانک در شمالغرب کشور در طول سه سال گذشته خبر داد و گفت: به دنبال استقبال شهروندان شمالغرب کشور از افتتاح حساب در بانک شهر در طول سه سال گذشته به طور متوسط میزان منابع  این بانک هر سال 60 درصد افزایش داشته است.

صلاحلو با اشاره به اینکه شهرداری تبریز در طول سال 96 وامی از بانک شهر دریافت نکرده است اظهار داشت: شهرداری تبریز ریالی بدهی معوقه به بانک شهر ندارد و ضمنا شهرداری تبریز در طول سال 96 وامی از بانک شهر دریافت نکرده است، باید به شهرداری تبریز آفرین گفت زیرا در زمانی که شهرداری های سایر شهرها با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کنند این شهرداری وضعیت خوبی دارد.

وی در خصوص سهام شهرداری تبریز در بانک شهر نیز گفت: 7 درصد سهام بانک شهر متعلق به شهرداری تبریز است و در کنار این 1.5 درصد از سهام بانک شهر در اختیار کارکنان شهرداری تبریز می باشد.

رییس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر در ادامه از پرداخت تسهیلات نوسازی 2000 تاکسی در تبریز خبر داد  و افزود: در مجموعه در طول سال جاری 761 میلیارد ریال برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز و همچنین تاکسیرانی به افراد و شرکت های فعال در این زمینه تسهیلات پرداخت شده است.

صفر صلاحلو همچنین با اشاره به افزایش میزان گردشگران در شهر و ضرورت ارائه خدمات ارزی افزود: به منظور ارائه خدمات به گردشگران مصوبه ایجاد خودپرداز ارزی در دو نقطه بازار و فرودگاه تبریز را اخذ کرده ایم که با بسترسازی های لازم توریست کارت را در منطقه بازار تبریز راه اندازی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: افزایش چشمگیر منابع این بانک، نشان از اعتماد مردم به بانک شهر و اقدامات اعتمادانگیز آن دارد.

صلاحلو با اشاره به اینکه عمده سهام بانک شهر در اختیار مدیریت شهری است گفت: بانک شهر در کنار مدیریت شهری پروژه های مهمی را در شهرهای مختلف به سرانجام رسانده است که فعالیت مجدد پروژه آیسان بعد از چند سال حاصل همکاری این بانک با مدیریت شهری تبریز می باشد.

وی خدمات دریافت وجه نقد در ساعات غیر اداری در شهرنت ها را از خدمات متمایز بانک شهر دانست ارائه خدمات متمرکز و مکانیزه پرداخت عوارض خودرو، ارائه تبریزکارت برای استفاده در مترو و اتوبوس های شهری تبریز، را از خدمات برجسته بانک شهر دانست.

حمیدرضا عظیمی مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر نیز در این نشست مطبوعاتی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مورد نیاز به مراجعان در کمترین زمان از اهداف اصلی بانک شهر می باشد گفت: افزایش 60 درصدی منابع بانک شهر حاصل اعتماد عمومی شهروندان به این بانک است.

وی با اشاره به اینکه غالب منابع جمع آوری شده در بانک شهر در پروژه های شهری هزینه می شود گفت: در هر شهر هر میزان منابع جمع آوری شود عین آن در پروژه های شهری با مشارکت شهرداری ها به کار گرفته می شود. افزایش منابع بانک شهر نشانگر اشتیاق شهروندان برای سرمایه گذاری در پروژه های شهری و مشارکت در عمران و آبادانی شهرهاست.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر همچنین با اشاره به ارزیابی نظام بانکی توسط مردم گفت: در ارزیابی های صورت گرفته از شهروندان بانک شهر محبوب ترین بانک در بین بانک های بخش خصوصی بوده است و در بین بانک های دولتی و خصوصی نیز دومین بانک محبوب در نظر شهروندان می باشد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.