حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

«تبریز کارت» در خدمت تسهیل استفاده از حمل‌ونقل عمومی قرار گرفت

شناسه : 11466 01 فوریه 2018 - 13:14 204 بازدید

تبریز ما: با حضور شهردار تبریز، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر و رئیس سرپرستی منطقه شمالغرب بانک شهر، «تبریز کارت» رونمایی شد. به گزارش تبریز ما، با آغاز این فناوری، شهروندانی که در بانک شهر حساب بانکی دارند می‌توانند در کنار استفاده از خدمات مختلف […]

«تبریز کارت» در خدمت تسهیل استفاده از حمل‌ونقل عمومی قرار گرفت
پ
پ

تبریز ما: با حضور شهردار تبریز، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر و رئیس سرپرستی منطقه شمالغرب بانک شهر، «تبریز کارت» رونمایی شد.

به گزارش تبریز ما، با آغاز این فناوری، شهروندانی که در بانک شهر حساب بانکی دارند می‌توانند در کنار استفاده از خدمات مختلف بانک شهر، به عنوان «کیف پول» از کارت بانکی «تبریز کارت» استفاده نمایند.

صفر صلاحلو، رئیس سرپرستی منطقه شمالغرب بانک شهر، در این مراسم با اشاره به این‌که طرح کارت بلیط الکترونیکی، بیش از سه سال است که با همکاری شرکت توسعه و نوآوری کلید خورده‌است، افزود: بر این اساس، آن دسته از شهروندانی که در بانک شهر حساب ندارند نیز می‌توانند نسبت به دریافت «تبریز کارت» از بانک شهر اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در روزهای آتی استفاده از این کارت در تاکسی های شهری نیز راه اندازی خواهد شد تا مردم به سهولت وجوه کرایه تاکسی را پرداخت نمایند.

صلاحلو یادآور شد: «تبریزکارت» از اوایل سال جاری در مترو تبریز مورد استفاده قرار می‌گرفت و از این پس، در  ناوگان اتوبوسرانی تبریز نیز قابلیت استفاده خواهد داشت.

محرم محمدزاده، علی آجودان‌زاده و کریم صادق‌زاده از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در این مراسم حضور داشتند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.