حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهرداری تبریز تیم فاتح بسکتبال ایران می‌شود

شناسه : 11546 05 فوریه 2018 - 4:56 389 بازدید

تبریز ما: تیم های بسکتبال مهرام و شهرداری تبریز از امروز ماراتن خود برای قهرمانی را شروع می‌کنند. تبریز امروز و فردا میزبان دو مسابقه نخست فینال است و شهرداری تبریز در خانه برابر مهرام صف‌آرایی می‌کند. دو تیم فینالیست‌ دو فصل گذشته را در نیمه نهایی شکست دادند و پس از یک رقابت سنگین […]

شهرداری تبریز تیم فاتح بسکتبال ایران می‌شود
پ
پ


تبریز ما: تیم های بسکتبال مهرام و شهرداری تبریز از امروز ماراتن خود برای قهرمانی را شروع می‌کنند.

تبریز امروز و فردا میزبان دو مسابقه نخست فینال است و شهرداری تبریز در خانه برابر مهرام صف‌آرایی می‌کند. دو تیم فینالیست‌ دو فصل گذشته را در نیمه نهایی شکست دادند و پس از یک رقابت سنگین به دیدار نهایی رسیده‌اند و حالا قرار است رقابت‌شان را برای قهرمانی شروع کنند. در یک طرف میدان شهرداری تبریز است که با شکست دادن نفت آبادان تا این مرحله پیش آمده و طرف دیگر مهرام است که با جوانانش از پس پتروشیمی تیم کهکشانی این فصل بر آمد و باز به فینال رسید.

تقابل انگیزه‌ها

بازیکنان مهرام یا شهرداری تبریز برخلاف بسیاری از پیش‌بینی‌های ابتدای فصل، فینالیست شدند که همین نداشتن انتظار از آنها تا پای فینال، توانایی‌شان در بسکتبال را منطبق با واقعیت کرده بود. سیستم عصبی سازگار و البته پایدار، وجه غالب بازی تیم‌های مهرام و شهرداری تبریز تا اینجای بازی بوده است.

ترکیب مهرام از بازیکنانی جوان و دو خارجی فوق‌العاده‌ تشکیل شده که توانسته‌اند برابر پتروشیمی برنده باشند و حالا با کوهی از اعتماد به نفس راهی تبریز شده‌اند و می‌خواهند برابر حریف خود رقابت کنند. شاگردان هاشمی در مرحله مقدماتی نشان دادند که راه بردن شهرداری تبریز را می‌دانند و قطعا با اتکا به این موضوع و البته پیشرفت فنی و روانی در نیمه نهایی به مصاف حریف می‌روند و به دنبال نتیجه‌ هستند. شاید تنها مشکل مهرامی‌ها این باشد که بازیکنان جوان‌شان بعد از صعود به فینال راضی شده و آن شور و هیجان نیمه‌نهایی را نداشته باشند و باید دید این اتفاق افتاده یا کادرفنی تیم تهرانی این دغدغه را از بین برده است. در طرف مقابل اما تیمی به میدان می‌آید که همانند حریفش معادلات لیگ را برهم زده است. شاگردان مهران حاتمی این فصل خیلی خوب کار کردند و گام به گام پیش آمدند و حالا به فینال رسیده‌اند. صعودشان به دیدار نهایی پر حرف و حدیث بود اما شهرداری تبریز برای نخستین‌بار در تاریخ فینالیست شده و حالا در دو بازی خانگی می‌تواند به یک قدمی قهرمانی نیز برسد. شهرداری تبریز چند بازیکن با تجربه، دو بازیکن خارجی خوب و چند بسکتبالیست جوان دارد که از پس تیم پرمهره نفت آبادان برآمدند و حالا به سطحی از آمادگی و انگیزه رسیده‌اند که به دنبال قهرمانی هستند. باید دید تبریزی‌ها در انتهای سری فینال، اولین قهرمانی را جشن می‌گیرند یا این مهرام است که یک قهرمانی دیگر به کارنامه‌اش ‌اضافه خواهد کرد.

تلاش جنوبی‌ها برای سومی

در دیدار رده‌بندی اما فینال‌های دو فصل قبل تکرار می‌شود و پتروشیمی و نفت آبادان به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم مدعی اصلی فینال و البته قهرمانی بودند که حالا باید برای حداقل نتیجه در لیگ رقابت کنند. قطعا دو تیم انگیزه زیادی ندارند چرا که به دنبال قهرمانی بودند اما این موضوع مشخص است که روی سکو رفتن را به دست خالی از مدال ترجیح خواهند داد. پتروشیمی میزبان دو مسابقه نخست است. / جام جم

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.