حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دستاوردهای عینالی، نمود برجسته تخصص، تلاش و همدلی است

شناسه : 9486 10 دسامبر 2017 - 15:46 178 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز اظهار داشت: پروژه‌ها و دستاوردهای ارزشمند عینالی، نمود برجسته تخصص، تلاش، همدلی و همکاری در مدیریت شهر است. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در مراسم بهره‌برداری از چهار پروژه زیست‌محیطی، خدماتی و فرهنگی عون‌بن‌علی با بیان اشاره به این‌که نمود تخصص و شایستگی در عینالی بارز است، گفت: […]

دستاوردهای عینالی، نمود برجسته تخصص، تلاش و همدلی است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار تبریز اظهار داشت: پروژه‌ها و دستاوردهای ارزشمند عینالی، نمود برجسته تخصص، تلاش، همدلی و همکاری در مدیریت شهر است.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در مراسم بهره‌برداری از چهار پروژه زیست‌محیطی، خدماتی و فرهنگی عون‌بن‌علی با بیان اشاره به این‌که نمود تخصص و شایستگی در عینالی بارز است، گفت: روزگاری بود که هیچ‌کس باور نمی‌کرد که عینالی، حتی مناسب توسعه اولیه فضای سبز شود، اما نگرش تخصصی موجب شد این مجموعه با جنگل‌کاری‌های ارزشمند، به یکی از مقاصد گردشگری تبریز تبدیل شود.

وی اضافه کرد: از تمام عزیزانی که از بدو پروژه‌های عینالی همراه بوده‌اند قدردانی می‌کنم؛ این پروژه‌ها نمونه شاخص همکاری و همدلی با نگرش اصولی و تخصصی است.

شهین‌باهر با اشاره به این‌که با تمام توان، در پی افزایش سرانه فضای سبز در بافت‌های پُر شهری هستیم، ادامه داد: این مقاصد، ضرورت گردشگری شهر است و سعی می‌کنیم تا فرصت 2018، از تمام ظرفیت‌های فضای سبز شهر استفاده کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد همدلی و اتحاد بر مدیریت عینالی، کماکان ادامه داشته و این قبیل پروژه‌های مهم تداوم داشته باشد.

شهردار تبریز با اشاره به این‌‌که فروردین سال آینده  با حضور چند تن از سران کشورها، شاهد جشن جهانی نوروز در تبریز خواهیم بود، افزود:  شهروندان میزبانان اصلی گردشگری تبریز 2018 هستند و نقش تعیین‌کننده در متن این رویداد بین‌المللی دارند.

شهین‌باهر تاکید کرد:  مزیت مهمی چون بازار تاریخی تبریز، نباید در ایام نوروز تعطیل باشد.

وی اظهار داشت: همه باید دست در دست هم دهیم و با مجموعه ای ‌از منابع گردشگری و مشارکت شهروندی، به استقبال میهمان برویم.

دریاچه ۵۴ هزار مترمکعبی داغ‌گلی، نگارخانه، پیاده‌راه ۴ کیلومتری و جنگل‌کاری ۲۰۰ هکتاری، چهار پروژه مهم سال‌های اخیر، در ارتفاعات عون‌بن‌علی تبریز است که این مجموعه را به یکی از کانون‌های مهم گردشگری شمال غرب کشور تبدیل کرده‌است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.