حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پاکبانان شهرداری منطقه یک قهرمان مسابقات فوتسال پاکبانان شدند

شناسه : 9800 20 دسامبر 2017 - 4:22 183 بازدید

تبریز ما: تیم فوتسال پاکبانان شهرداری منطقه یک تبریز مقام قهرمانی چهارمین دوره مسابقات فوتسال پاکبانان شهرداری را از آن خود کرد. به گزارش تبریز ما، فینال چهارمین دوره مسابقات فوتسال پاکبانان شهرداری تبریز برگزار شد و در مسابقه فینال تیم شهرداری منطقه یک توانست با نتیجه شش بر صفر شهرداری منطقه ده را مغلوب […]

پاکبانان شهرداری منطقه یک قهرمان مسابقات فوتسال پاکبانان شدند
پ
پ


تبریز ما: تیم فوتسال پاکبانان شهرداری منطقه یک تبریز مقام قهرمانی چهارمین دوره مسابقات فوتسال پاکبانان شهرداری را از آن خود کرد.

به گزارش تبریز ما، فینال چهارمین دوره مسابقات فوتسال پاکبانان شهرداری تبریز برگزار شد و در مسابقه فینال تیم شهرداری منطقه یک توانست با نتیجه شش بر صفر شهرداری منطقه ده را مغلوب خود کرده و قهرمان این مسابقات شودشود.

 

مسعود برزگر جلالی معاون خدمات شهری در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: پاکبانان ویترین زیبایی شهر هستند و در صف نخست خدمات شهرداری قرار دارند،

وی افزود: هرچه در توان دارم برای رفاه و آسایش بیشتر شما پاکبانان زحمتکش بکار خواهم گرفت چراکه سربلندی مدیران شهری در گرو تلاش های شما پاکبانان میباشد و سربلندی شما در جامعه و خانواده سربلندی شهرداری است.

فریدون بابایی اقدم رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این مراسم اظهار داشت: اینکه همواره تبریز عنوان شهر زندگی، شهر پاکیزه و شهر زیبا را یدک میکشد بواسطه سختکوشی شما پاکبانان است و از این بابت همه ما مدیون پاکبانان هستیم.
بابایی اقدم گفت: اگر قرار است در چهار سال شورای پنجم موفق شویم بایستی شورا و شهرداری پیمانکاران و پاکبانان نگذاریم موضوع پاکبانان سوژه فرصت طلبان سیاست زده قرار گیرد، لذا باید حقوق حقه پاکبانان بعنوان زحمتکش ترین قشر مجموعه خدوم شهرداری در اسرع وقت محقق شود.
وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش های این سازمان در اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی ویژه پاکبانان اظهار داشت: امیدوارم در جریان رویداد تبریز ۲٠۱۸ بتوانیم دست در دست هم با روحیه ای مضاعف به استقال از میهمانان و گردشگران برویم و از این فرصت تاریخی نیز  بهره کافی ببریم.

 کریم صادق زاده سخنگوی شورا اسامی شهر تبریز نیز در این مراسم افزود: با توجه به حساسیت شورا در خصوص امنیت شغلی، معیشت و رفاه پاکبانان و سایر کارگران مجموعه شهردای تبریز در آخرین جلسه شورا تشکیل فراکسیون کارگری را به تصویب رساندیم و سعی داریم فراکسیون ورزش کارگری را نیز به تصویب برسانیم.
وی افزود:ملاک عمل شورای شهر در مسایل کارگری، قانون کار میباشد و ما با جدیت بدنبالتامین رفاه هرچه بیشتر پاکبانان هستیم.
صادق زاده در خاتمه ضمن قدر دانی از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز به ویژه علیرضا اصغری مدیرعامل این سازمان در جدیت بخرج دادن برای رفع مشکلات پاکبانان تشکر نمود. 

علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز نیز در این مراسم پاکبانان را سفیران پاکیزگی شهر خواند و اظهار داشت: در سه سال گذشته ما تلاش کرده ایم بیش از پیش به مسایل معیشتی و همچنین رفاهی توجه داشته باشیم و در این راستا گام های بلندی نیز برداشته ایم.
 وی افزود: این چهارمین دوره از مسابقات فوتسال پاکبانان است که سازمان مدیریت پسماندهای شهرداري برگزار مینماید و سعی داریم از سال آینده برای برگزاری مسابقات ورزشی پاکبانان کشورهای اسلامی برنامه ریزی کنیم.
وی همچنین ضمن قدر دانی از بازی جوانمردانه تیم های شرکت‌ کننده خواستار  حفظ وحدت و یکپارچگی پاکبانان و جلوگیری از نفوذ فرصت طلبان شد.
در ابتدای این مراسم محمد علیزاده مسئول تربیت بدنی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گزارشی از روند برگزاری مسابقات ورزشی پاکبانان به ویژه چهارمین دوره مسابقات فوتسال پاکبانان «جام گرامیداشت هفته بسیج» ارایه نمود.
شایان ذکر است در این دوره از مسابقات تیم پاکبانان منطقه یک جام قهرمانی را بالای سر گرفت و تیم‌های پاکبانان مناطق ده، سه و دو نیز به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم را از آن خود نمودند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.