حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پروژه کف‌سازی بازار تاریخی به دبه‌خانه رسید

شناسه : 9484 10 دسامبر 2017 - 16:09 361 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ از کف سازی ضلع شمالی دبه خانه بازار تبریز با سنگ اسپراخون خبر داد. به گزارش تبریز ما، جلیل ابهری با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای کیفی معابر بازار تاریخی تبریز و پیرو سیاست های شهرداری تبریز مبنی بر آماده سازی بازار […]

پروژه کف‌سازی بازار تاریخی به دبه‌خانه رسید
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ از کف سازی ضلع شمالی دبه خانه بازار تبریز با سنگ اسپراخون خبر داد.

به گزارش تبریز ما، جلیل ابهری با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای کیفی معابر بازار تاریخی تبریز و پیرو سیاست های شهرداری تبریز مبنی بر آماده سازی بازار تاریخی تبریز برای رویداد ۲۰۱۸ ، پروژه کف سازی دبه خانه بازار تاریخی تبریز طی ماه اخیر آغاز شده بود که با جدیت عوامل اجرایی ،ضلع شمالی پروژه به سرعت اجرایی و تکمیل شد.

ابهری افزود: شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی ۸ تمام تلاش خود را برای پایان کف‌سازی‌های معابر مهم و پرتردد بازار تاریخی تبریز تا فرست ۲۰۱۸ به کار گرفته است؛ در این راستا کفسازی بازار کفاشان، بازارحرمخانه و دبه خانه به اتمام رسانیده و کفسازی بازار صادقیه ، تیمچه قندفروشان نیز در حال اجراست.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ در پایان به جنس اقلام مورد استفاده در کف سازی دبه خانه اشاره کرد و گفت: در کف سازی دبه خانه از سنگ بومی اسپراخون استفاده شده که استقامت بالایی در برابر سرما و گرما دارد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.