حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

مستندسازان ایران بر بام تبریز

شناسه : 10419 04 ژانویه 2018 - 3:56 226 بازدید

تبریز ما: هنرمندان و سینماگران مستندساز مهمان شهر تبریز، در اولین بازدید خود از شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ از ارتفاعات عینالی و بام تبریز بازدید نمودند. کاروان یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» با حضور در ارتفاعات کوه عینالی، موسوم به بام تبریز و بخشهای تاریخی، تفریحی و خدماتی […]

مستندسازان ایران بر بام تبریز
پ
پ


تبریز ما: هنرمندان و سینماگران مستندساز مهمان شهر تبریز، در اولین بازدید خود از شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ از ارتفاعات عینالی و بام تبریز بازدید نمودند.

کاروان یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» با حضور در ارتفاعات کوه عینالی، موسوم به بام تبریز و بخشهای تاریخی، تفریحی و خدماتی این مجموعه بازدید نمودند.
هوای لطیف زمستانی شهر تبریز که در سالهای اخیر بی سابقه محسوب می شود و بارش باران فضای مساعدی برای بازدید این مهمانان فراهم نموده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در حاشیه این بازدید گفت: بام تبریز یکی از فضاهای خاص شهر است که با اضافه شدن تله کابین، استخر و امکانات تفریحی به فضای قبلی مقبره و یادمان، می تواند معرف فضای طبیعی شهر تبریز باشد.
حسین آذرنیا ابراز امیدواری نمود شاهد تولید آثار فاخر و ارزشمند با بهره گیری از فضاهای متنوع شهر تبریز برای معرفی این خطه از ایران زمین با یاری هنرمندان کشور باشیم.
گفتنی است اساتید، مسئولان، چهره‌های سینمای مستند، هیات‌های انتخاب، داوری، نامزدها و برگزیدگان یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، اکنون در شهر تبریز حضور دارند.
این گروه متخصص با حضور در اماکن مختلف شهر زمینه تهیه و تولید آثار سینمایی با موضوع شهر تبریز را بررسی نموده و تبریز را در قاب تصاویر تولیدات آتی خود قرار خواهند داد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.