حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نهال‌کاری سازمان پارکها در محلات و حیاط خانه‌های شهروندان تبریزی

شناسه : 10397 04 ژانویه 2018 - 3:38 361 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از اهدا و کاشت نهال توسط عوامل فضای سبز برای شهروندان متقاضی جهت درختکاری در محدوده خانه‌ها و محلات خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن‌زاده با اعلام این خبر اظهار […]

نهال‌کاری سازمان پارکها در محلات و حیاط خانه‌های شهروندان تبریزی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از اهدا و کاشت نهال توسط عوامل فضای سبز برای شهروندان متقاضی جهت درختکاری در محدوده خانه‌ها و محلات خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: با تاکید دکتر شهین باهر شهردار محترم تبریز مبنی بر این اقدام، سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز جهت سهولت کار شهروندان علاقمند به توسعه درختکاری و زیباسازی هر چه بیشتر فضای شهری اقدام می کند.

حسن‌زاده ادامه داد: کلیه شهروندان تبریزی علاقمند به دریافت نهال، از تاریخ 15 دی ماه جاری تا 1 اسفندماه 96 درخواست‌های مکتوب خود در این خصوص را به دفاتر فضای سبز مناطق دهگانه شهری ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان علاقمند همچنین از طریق تماس با شماره 137 نیز می توانند درخواست های خود مبنی بر این اقدام را ثبت کنند.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم، همزمان با هفته درختکاری سال‌جاری این نهال‌ها توسط کارشناسان و عوامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز و با نظارت دقیق و کارشناسی، در حیاط خانه ها و محدوده محلات شهری کاشته می شوند.

وی این اقدام را در راستای مشارکت‌دهی شهروندان در توسعه فضای سبز عنوان کرده و افزود: بی‌شک، فضای سبز یکی از مهمترین مولفه‌های توسعه پایدار به شمار می‌رود که باید توسط تک‌تک شهروندان تحقق یابد.

حسن‌زاده یادآور شد: بر اساس این طرح، نهال‌هایی از نوع بومی منطقه و همچنین برخی نهال‌های مثمر، جهت کاشت به شهروندان ارائه می شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه تبریز 2018 توسط شهروندان محقق می‌شود، گفت: این سال فرصتی برای تحولات بزرگ و جهش‌هایی با بازدهی طولانی مدت است که دستاوردهایی ماندگار برای تبریزی‌ها به یادگار می‌ماند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.