حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

محافظه‌کاری کریمی یا انگیزه‌های تراکتور

شناسه : 11581 06 فوریه 2018 - 5:58 188 بازدید

تبریز ما: چهارشنبه این هفته را باید به‌عنوان یکی از روزهای حساس و جالب توجه برای فوتبال تبریز دانست؛ این کیفیت را می‌توان ناشی از برگزاری شهرآورد بین تیم‌های تراکتور و گسترش عنوان کرد. این دیدار با میزبانی تراکتور ابتدا با تصمیم غیرمنطقی فدراسیون مبنی بر انجام آن در زمین بی طرف بود که همین […]

محافظه‌کاری کریمی یا انگیزه‌های تراکتور
پ
پ


تبریز ما: چهارشنبه این هفته را باید به‌عنوان یکی از روزهای حساس و جالب توجه برای فوتبال تبریز دانست؛ این کیفیت را می‌توان ناشی از برگزاری شهرآورد بین تیم‌های تراکتور و گسترش عنوان کرد.

این دیدار با میزبانی تراکتور ابتدا با تصمیم غیرمنطقی فدراسیون مبنی بر انجام آن در زمین بی طرف بود که همین تنبیه تا حدودی و به ناحق یقه گسترش را نیز از منظر هزینه می‌گرفت که به خیر گذشت و این تنبیه گویا به هفته بیست و پنجم منتقل شد.

تیم گسترش که بعد از پیروزی 1-2 در رشت مقابل سپیدرود روند بدون برد و توام با تساوی‌های خانگی و بیرون از خانه را تجربه می‌کند در چهار هفته گذشته فقط 4 امتیاز به دست آورده و به نوعی می‌توان افت در نتیجه گیری راه راه پوشان را صحه گذاشت.

شاگردان کریمی در این بازی نیز شرایط متفاوتی را باید تجربه کنند، آنجا که تراکتور با حضور کادر فنی جدید دقیقاً همان شرایطی را دارد که گسترش بعد از آمدن فیروز کریمی به خود گرفت و از این جهت روز سختی در انتظار این تیم می‌باشد.

گسترش که همچون تراکتور در مصاف با مشکی پوشان به تساوی صفر- صفر رسید حالا برای خود در آستانه تعطیلی لیگ به دلیل درگیری تیم‌ها با لیگ قهرمانان آسیا، به دنبال کسب پیروزی و خروج از روند نتایج مساوی می‌باشد، موضوعی که با توجه به در پیش داشتن حریفی چون تراکتور آسان نمی‌نماید.

اما تراکتور بعد از دو بازی متوالی در مشهد و کسب چهار امتیاز، امیدوارانه به مصاف گسترش می‌رود تا با روحیه مضاعف بار سفر را به آنسوی آب‌های نیلگون خلیج فارس و نخستین بازی در جام قهرمانان باشگاه‌های قاره آسیا ببندد.

تراکتوری‌ها هرچند برای کسب پیروزی و بهبود شرایط جدولی در اندیشه پیروزی خواهند بود، اما در این راه تیم سرسخت و توام با تفکرات محافظه‌کارانه کریمی را در پیش دارند، نکته این بازی آنجاست که تراکتور همواره در برابر تیم‌هایی با سیستم بسته و تدافعی به مشکل می‌خورد و این داستان برای ساغلام بایستی به همراه داشتن یک تاکتیک یا برنامه از پیش تمرین شده جهت مقابله با چنین شیوه‌ای باشد.

تراکتورسازی و گسترش برگزارکننده شهرآورد آذربایجان هستند و بی شک انتظار علاقه‌مندان برای دیدن این بازی از بابت شرایط رویارویی و جدال فکری مربیان باتجربه ایرانی و جوان خارجی می‌باشد که می‌تواند کیفیتی غیرقابل پیش بینی را به همراه داشته باشد.

در عین حال امیدواریم که هر نتیجه و اتفاقی که در این بازی روی می‌دهد و رقم می‌خورد در نهایت به نفع فوتبال آذربایجان باشد، مسابقه‌ای که روند اتفاقات آن نباید به گونه‌ای باشد که فوتبال تبریز خارج از زمین از آن متضرر شود.
====================================================
سه شنبه 17 بهمن 96 صفحه 11ایران ورزشی – حبیب چرندابی

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.