حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ایجاد کتابخانه های پارکی در پارکهای غرب تبریز

شناسه : 13845 05 جولای 2018 - 5:26 505 بازدید

تبریز ما: شهرداری منطقه 6 برای اولین بار اجرای کتابخانه های پارکی را در جهت فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، استفاده شهروندان از کتاب و دسترسی آسان در فضاهای پارکی شروع کرده است. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی، سامان احمدزاده، شهردار منطقه 6تبریز گفت: در ادامه اجرای طرح کتابخانه های پارکی که […]

ایجاد کتابخانه های پارکی در پارکهای غرب تبریز
پ
پ

تبریز ما: شهرداری منطقه 6 برای اولین بار اجرای کتابخانه های پارکی را در جهت فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، استفاده شهروندان از کتاب و دسترسی آسان در فضاهای پارکی شروع کرده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی، سامان احمدزاده، شهردار منطقه 6تبریز گفت: در ادامه اجرای طرح کتابخانه های پارکی که پیش از این به عنوان پایلوت در پارک شنب غازان تبریز احداث شده بود این کتابخانه ها در دیگر پارکهای غرب تبریز در سطح حوزه شهرداری منطقه 6 نصب شدند.
وی با بیان اینکه اهمیت کتاب و کتابخوانی بر کسی پوشیده نیست، افزود: از الزامات فرهنگی و اجتماعی شهرداری ها ارتقا سطح فرهنگ عمومی شهر بوده و ترویج مطالعه و کتابخوانی در این راستا تاثیر بسزایی دارد.
سامان احمدزاده  توسعه فرهنگ کتابخوانی را سبب آرامش افراد جامعه دانست و بیان کرد: کتاب خوراک روح بوده و هزینه اضافی و مازاد بر وظیفه شهرداری محسوب نمی شود .
وی با اشاره به اینکه شهرداری ذاتاً یک نهاد خدماتی بوده و باید به ارگان اجتماعی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: این طرح با تلاش همکاران معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه 6 تبریز در تمام پارک های منطقه اجرا خواهد شد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.