حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

گسترش- نفت آبادان؛ دیدار تشریفاتی طبقه متوسط

شناسه : 12532 28 مارس 2018 - 5:28 241 بازدید

تبریز ما: دو سرمربی با تجربه لیگ برتر در بنیان دیزل تبریز برابر یکدیگر قرار می گیرند. گسترش فولاد در دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان نفت آبادان است تا فراز کمالوند بعد از جدایی از جمع آبی های تبریزی، به ورزشگاه بنیان دیزل بازگردد. فیروز کریمی و فراز کمالوند در شرایطی روز […]

گسترش- نفت آبادان؛ دیدار تشریفاتی طبقه متوسط
پ
پ


تبریز ما: دو سرمربی با تجربه لیگ برتر در بنیان دیزل تبریز برابر یکدیگر قرار می گیرند.

گسترش فولاد در دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان نفت آبادان است تا فراز کمالوند بعد از جدایی از جمع آبی های تبریزی، به ورزشگاه بنیان دیزل بازگردد.

فیروز کریمی و فراز کمالوند در شرایطی روز پنجشنبه برابر یکدیگر قرار می گیرند که این دیدار، نبردی تشریفاتی در لیگ برتر محسوب می شود و هر دو تیم انگیزه های کمی برای این دیدار دارند.

نفت آبادان و گسترش فولاد درست در میانه جدول، یعنی در رده های هشتم و نهم قرار دارند و با توجه به امتیازات این دو تیم کسب سهمیه و یا خطر سقوط برای این دو تیم بسیار دور از دسترس خواهد بود تا دو تیم در شرایطی مشابه و فارغ از حساسیت های جدولی به میدان بروند.

تقابل کریمی و کمالوند با تیم های سابق خود که در فصل گذشته هدایت آنها را بر عهده داشتند، تنها نکته جالب و حساس این دیدار است و می تواند باعث جذابیت این مسابقه شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.