حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

لزوم انسجام راهبردی اجرای طرح های مختلف خدماتی در تبریز

شناسه : 9163 30 نوامبر 2017 - 7:10 184 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار تبریز ازشکل گیری ابعاد جدید سیستم کنترل و نظارت اجرای طرح های خدمات شهری تبریز خبر داد و گفت: به این منظور جلسات هماهنگی کارشناسان ستادی به طور مستمر برگزار و گزارش بازدید های میدانی کارشناسان ستادی از عملکرد معاونت خدمات مناطق دهگانه تبریز مورد بررسی قرار می گیرد. […]

لزوم انسجام راهبردی اجرای طرح های مختلف خدماتی در تبریز
پ
پ

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار تبریز ازشکل گیری ابعاد جدید سیستم کنترل و نظارت اجرای طرح های خدمات شهری تبریز خبر داد و گفت: به این منظور جلسات هماهنگی کارشناسان ستادی به طور مستمر برگزار و گزارش بازدید های میدانی کارشناسان ستادی از عملکرد معاونت خدمات مناطق دهگانه تبریز مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش تبریز ما، مسعود برزگر جلالی در جلسه هماهنگی با کارشناسان ستادی معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز بر ضرورت برگزاری مستمر این جلسات تاکید کرد و گفت: می توان با پیوست های آموزشی و فرهنگی جلسات مشابه، اجرای طرح جامع زیباسازی و خدماتی “گوزل تبریزیم” به بازدهی صد در صد رساند.

وی همچنین با اشاره به اینکه حصول رضایتمندی شهروندان در گرو اجرای طرح های خدماتی با محوریت زیباسازی، پیاده رو محوری و آماده سازی زیرساخت های خدمات شهری در راستای مدیریت گردشگری است، اظهار داشت: زمان آن رسیده است تا توجه جدی برای ساماندهی مشاغل مزاحم، دستفروشان و فعالیت های غیر مجاز در شهر تبریز داشته باشیم.

جلالی متذکر شد: اجرای طرح جامع “گوزل تبریزیم” گام اول شهرداری برای تحول زیرساختی خدمات شهری محسوب می شود و می توان با ادامه طرح های مشابه تا عید نوروز 97 چهره ای متفاوت از شهر تبریز برای گردشگران ارائه داد.

معاون شهردار تبریز با بیان اینکه سالانه 50 هزار تن نمک در فصل های بارش برف برای یخزدایی خیابان های تبریز استفاده می شود گفت: ضرورت دارد اتاق فکر خدماتی شهرداری تبریز با بهره گیری از کارشناسان و مدیران با تجربه راه کارهای جایگزین با هدف کاهش تبعات زیست محیطی و کاهش هزینه ها ارائه دهد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.