حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تداوم اجرای عملیات خدماتی _ عمرانی شهرک اندیشه، رواسان و آخماقیه

شناسه : 12839 16 آوریل 2018 - 5:27 514 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه هفت تبریز از تداوم اجرای طرح های خدماتی و عملیات جدول گذاری و اصلاح آبروهای شهرک اندیشه مقابل مجتمع های بهاران ، صدرا و نصر خبر داد. به گزارش تبریز ما، علی فرخی  با اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات محله ای و مرتفع شدن مشکلات چندین ساله اهالی […]

تداوم اجرای عملیات خدماتی _ عمرانی شهرک اندیشه، رواسان و آخماقیه
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه هفت تبریز از تداوم اجرای طرح های خدماتی و عملیات جدول گذاری و اصلاح آبروهای شهرک اندیشه مقابل مجتمع های بهاران ، صدرا و نصر خبر داد.

به گزارش تبریز ما، علی فرخی  با اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات محله ای و مرتفع شدن مشکلات چندین ساله اهالی ،عملیات جدول گذاری ، ساماندهی و اصلاح آبروهای شهرک اندیشه مقابل مجتمع های های بهاران ، صدرا و نصر توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه  شروع شده است .

وی تصریح کرد: ارایه خدمات محله ای و بهسازی معابر از اولویت های اصلی این شهرداری است که در این خصوص با توجه به مشکلات چندین ساله اهالی تلاش داریم نسبت به ساماندهی آبروهایی از سطح منطقه که نیازمند تعویض جداول و … هستند اقدام کنیم.

وی  همجنیسن با اشاره به ساماندهی و اصلاح آبروهای این مسیر افزود: طول این مسیر  ۴۰۰ متر است که در  عملیات عمرانی آن، جدول دوبل عریض جاسازی می شوند.

فرخی ادامه داد: از اولین روزهای سال جدید و در راستای ارائه خدمات محله ای و مرتفع شدن مشکلات چندین ساله اهالی کوچه شهید نامور رواسان ، عملیات جدول گذاری ،ساماندهی و اصلاح آبروها در این محل توسط معاونت فنی و عمرانی این شهرداری در حال اجراست.

شهردار منطقه هفت تبریز اظهار داشت: ارایه خدمات محله ای و بهسازی معابر از اولویت های اصلی این شهرداری است که در این خصوص با توجه به مشکلات چندین ساله کوچه شهید نامور رواسان به دلیل نامناسب بودن آبروها و جداول که باعث تخریب آسفالت و ایجاد یک محیط غیر بهداشتی در محل شده بود ، عملیات جدول گذاری ،ساماندهی و اصلاح آبروها در این کوچه مورد اولویت قرار گرفت

علی فرخی با اشاره به تجمع زباله و نخاله در این اراضی علاوه بر تهدید سلامت شهروندان و جامعه از منظر زیبایی سیمای شهری، در پل جهاد واقع در آخر خیابان ابوذر آخماقیه عنوان کرد: این محدوده در حال پاکسازی است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.