حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نصب تابلوهای اسامی معابر توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز

شناسه : 7726 22 اکتبر 2017 - 8:27 321 بازدید

تبریز ما: در راستای یکسان سازی و بهبود وضعیت شناسایی معابر، کوچه ها و دسترسی آسانتر شهروندان و نیروهای امدادی و امنیتی به نقاط و مقصد مورد نظر، ۱۵۰ عدد تابلوی راهنمای معابر در محلات سطح منطقه۷ توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه نصب شد. به گزارش تبریز ما، علی فرخی شهردار منطقه […]

نصب تابلوهای اسامی معابر توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز
پ
پ

تبریز ما: در راستای یکسان سازی و بهبود وضعیت شناسایی معابر، کوچه ها و دسترسی آسانتر شهروندان و نیروهای امدادی و امنیتی به نقاط و مقصد مورد نظر، ۱۵۰ عدد تابلوی راهنمای معابر در محلات سطح منطقه۷ توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه نصب شد.

به گزارش تبریز ما، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: همزمان با ساماندهی محلات سطح منطقه  و مرتفع شدن مشکلات چندین ساله اهالی اسامی معابر این محلات نصب می شود.

شهردار منطقه افزود: به منظور تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه و آماده سازی مناسب حوزه ، کاهش ترافیک و روان سازی عبور و مرور در سطح معابر، معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه همچنین نسبت به خط کشی، نصب علایم ترافیکی، تابلوهای راهنمای مسیر  و … اقدام کرده است .

فرخی خاطر نشان کرد: بعضی از تابلوهای راهنما و معابر جهت رفاه حال مسافرین، میهمانان و گردشگران و تابلوهای ترافیکی به منظور ایمن سازی معابر تهیه و نصب شده است که این تجهیزات ترافیکی اعم از تابلوها و علایم، چراغ های راهنمایی و هشدار، خط کشی عابر پیاده و گل میخ هر یک نقش مشخصی در مدیریت ترافیکی و انتظامی شهر دارند .

لازم به ذکر است؛ نبود تابلوهای راهنما در این محلات مشکلات عدیده ای را برای شهروندان محل ایجاد کرده بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.