حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تحول چهره قراملک با اجرای پروژه های مسیرگشایی مصوب

شناسه : 12927 18 آوریل 2018 - 6:21 224 بازدید

تبریز ما: چهره محله قراملک با اجرای پروژه های مصوب مسیرگشایی متحول می شود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 6، طی جلسه ای که با حضور قائم مقام شهردار کلانشهر تبریز، شهردار منطقه 6 و شورای محلی قراملک برگزار شد، راهکارهای توسعه قراملک، مسیر گشاییهای جدید و تعیین تکلیف توافق با […]

تحول چهره قراملک با اجرای پروژه های مسیرگشایی مصوب
پ
پ

تبریز ما: چهره محله قراملک با اجرای پروژه های مصوب مسیرگشایی متحول می شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 6، طی جلسه ای که با حضور قائم مقام شهردار کلانشهر تبریز، شهردار منطقه 6 و شورای محلی قراملک برگزار شد، راهکارهای توسعه قراملک، مسیر گشاییهای جدید و تعیین تکلیف توافق با شهروندان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه اعضای شورای محلی قراملک پیشنهادات خود را به نمایندگی از اهالی ارائه کردkn و مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رسول موسایی، قائم مقام شهردار تبریز در این جلسه گفت: شرایط مسیرگشایی و عقب کشی و راه توافق با اهالی محترم قراملک باز است، ما برای تشویق و جذب همکاری اهالی به قدری همکاری کرده و شرایط توافق را توسعه می دهیم که اهالی منتفع باشند، هم نفس شهرک باز شده و هم منافع شهرداری در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه ما برای تمام شرایط همکاری آماده ایم، افزود: در مسیرگشایی امتیازاتی از جمله واگذاری واحد تجاری، مسکونی در نظر گرفته می شود؛ همچنین دو برابر مازاد عقب کشی تراکم واگذار می کنیم.

در ادامه جلسه سامان احمدزاده، شهردار منطقه 6 با تاکید بر اینکه توسعه باید با همکاری اهالی باشد، گفت: با توجه به اینکه قراملک تنها محله ای است که شورای محلی دارد، امیدواریم با همکاری نمایندگان مردم در این شورا مسائل و مشکلات جاری بین مردم و مدیریت شهری حل شود.

وی با اشاره بر لزوم احیا و توسعه شهرکها و بافتهای قدیمی گفت: شهرداری آماده است که درخواستهای چندین ساله اهالی این منطقه در خصوص مسیرگشایی را به شرط همکاری و حمایت مردم حل کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.