حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توسعه مبلمان پارکی تفرجگاه عینالی

شناسه : 13018 23 آوریل 2018 - 8:23 567 بازدید

تبریز ما: با آغاز سال جدید و افزایش مراجعه شهروندان به مجموعه تفرجگاهی عینالی، ساخت و نصب انواع مبلمان پارکی در تفرجگاه عینالی در حال انجام است. به گزارش تبریز ما، بهروز محمدی مدیر کارگاه امانی و اجرایی سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز با ذکر این خبر گفت: […]

توسعه مبلمان پارکی تفرجگاه عینالی
پ
پ

تبریز ما: با آغاز سال جدید و افزایش مراجعه شهروندان به مجموعه تفرجگاهی عینالی، ساخت و نصب انواع مبلمان پارکی در تفرجگاه عینالی در حال انجام است.

به گزارش تبریز ما، بهروز محمدی مدیر کارگاه امانی و اجرایی سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز با ذکر این خبر گفت: در راستای ایجاد فضای مناسب برای نشستن و استراحت شهروندان عزیز، کارگاه امانی سازمان اقدام به طراحی و ساخت نیمکت های بتنی و انواع مبلمان پارکی در طرح  تنه درخت نموده است.

محمدی با اشاره به تداوم عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در سال های گذشته ” اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” تشریح نمود: در این راستا نیروهای تلاشگر و فنی کارگاه امانی سازمان با طراحی، ساخت 10 نیمکت طرح چوب و برای نصب در طول مسیر سنگ فرش عینالی همچنین به تعداد 10 کباب پز و 15 سطل زباله بتنی طرح درخت، گامی در صرفه جویی مالی برداشت.

وی افزود: این طرح ها با کیفیت بیشتر و هزینه خیلی کمتر از نسبت به تهیه آن از شرکت های مبلمان شهری انجام می گیرد همچنین به دلیل جلوه زیبای این طرح ها سازمان در نظر دارد تعداد زیادی از این طرح را در تفرجگاه اجرا کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.